وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

مروری بر Sony Ericsson W850i

 

سونی اریکسون W850 یکی دیگر از مدل های واکمن سونی اریکسون است که ساختمانی کشویی دارد. صفحه نمایش بزرگ با کیفیت QVGA، قابلیت 3G، دوربین 2 مگاپیکسلی و پخش کننده  Walkman 2.0 از خصیصه های مهم این گوشی به شمار می روند. W850 گوشی گران قیمتی به نظر میرسد و تاکنون فروش خوبی نیز داشته است.

 

خصیصه های کلیدی

·         دوبین 2 مگاپیکسلی با کیفیت بالا

·         اسلات کارت حافظه (همراه با یک کارت حافظه 1 گیگابایتی)

·         پشتیبانی 3G به همراه مکالمه تصویری

·         پخش کننده Mp3 بی نظیر

·         رادیو FM همراه با RDS

·         پورت مادون قرمز

·         بلوتوث استریو (A2DP)

·         Multi-taskingپشتیبانی 

·          TrackIDسرویس موسیقی

·         آدابتور 5/3  میلی متری استاندارد

معایب اصلی

·         کلید هدایت کننده نامناسب

·         فقدان فوکوس اتوماتیک برای دوربین

·          EDGEفقدان (البته مدل W830 دارای EDGE می باشد اما 3G نیست)

·         ضبط کننده ویدیوییQCIF با درجه وضوح کم  (176*144 پیکسل)

 

سونی اریکسون W850 از نظر کاربردی عیناً یکسان با مدل K800 می باشد و قیمت هر دو آنها نیز در یک حد است. W850 یک گوشی بسیار شیک با قابلیت های بسیار موسیقی، برای دوستداران موسیقی طراحی شده است. این گوشی نیز همانند مدل K800 دارای دو ورژن است. تنها تفاوت بین W850 و W830 در اختیارات اتصال موجود در آنها می باشد. زمانی که W850 همراه با پشتیبانی شبکه های GPRS/UMTS و مکالمه تصویری همانند مدل K800 ارائه شد، مدل W830 نیز تنها با پشتیبانی شبکه های GPRS/EDGE همانند مدل K790 ساخته شد.

سونی اریکسون W850 در دو رنگ ارائه شده است، مشکی و سفید رنگ و پکیج آن شامل هدست استریو HPM-70، یک کابل USB و یک کارت حافظه 1 گیگابایتی از نوع Duo Pro می شود البته همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم محتویات پکیج بستگی به کشوری دارد که گوشی را از آنجا تهیه می کنید.

 

ساختمان

سونی اریکسون W850 نه خیلی باریک و نه سبک است. وزن این گوشی معادل 116 گرم و هنگامی که بسته است به اندازه K800 به نظر میرسد.  W850 ابعادی برابر با 98*47*21 میلی متر (تقریباً در حدود W800) دارد. ساختمان W850 از پلاستیک ساخته شده و صفحه نمایش این گوشی تنها مکانی است که اثر انگشت بر روی آن باقی می ماند. از نظر ساختمان، قسمت کشویی این گوشی خیلی خوشایند نیست چراکه با هر بار باز و بسته شدن، صدایی از آن ساطع می شود اما مکانیزم کشویی این گوشی محکم و قابل اطمینان است.

زمانی که گوشی در حالت بسته است، بیشتر قسمت سطح آن را صفحه نمایش TFT 2 اینچی تشکیل داده است. صفحه نمایش W850 شبیه به صفحه نمایش مدل K800 می باشد و حتی منفذه های بلندگوی بالایی صفحه نمایش نیز یکسان هستند.

دو عنصر در کناره های گوشی قرار دارند که کلیدهای عکس نامیده می شوند و بعنوان یک کلید زمینه برای کاربردهای مختلف از جمله نمایش عکس های موجود در آلبوم بصورت بزرگ در صفحه نمایش استفاده می شوند.

با باز کردن قسمت کشویی W850، صفحه کلید آن را مشاهده خواهید کرد که هم جنس با دیگه نقاط گوشی است. این صفحه کلید نسبتاً مناسب و دکمه ها به اندازه کافی بزرگ هستند. تنها مشکل در مورد کلید هدایت کننده است.

کناره سمت چپ قسمت کشویی عاری از هر گونه عنصری است و در قسمت پایین سمت راست گوشی منفذه ای برای رکاب دور گردن و در سمت چپ، پورت مادون قرمز و Fast Port (جهت شارژ) در بین آنها جای گرفته است. در کناره سمت راست گوشی کلید منحصر به دوربین و کلید دو جهته کنترل میزان صدا تعبیه شده اند. اسلات کارت حافظه در کنار کلید خاموش/روشن کننده و سنور در قسمت بالای گوشی قرار دارند.

پنل پشتی گوشی ظاهر نسبتاً جالبی دارد و اثر انگشت روی آن نمی ماند. مهمترین عناصری که در این قسمت قرار دارند لوگوی Walkman، که در پایین منفذه بلندگو جای دارد و لنزهای دوربین 2 مگاپیکسلی به همراه فلش LED و آینه (برای سهولت در عکس گرفتن از خودتان) می باشند.

جابجا کردن پوشش باتری بسیار راحت و بدون هیچ مشکلی صورت می گیرد. باتری W850 از نوع Li-Polymer با گنجایش 950 mAh می باشد این باتری تأمین کننده 350 ساعت حالت آماده و 7 ساعت زمان مکالمه می باشد البته اینها آماری است که در شبکه GSM گرفته شده البته زمانی که به موسیقی گوش می دهید این باتری تا 30 ساعت نیز دوام می آورد. جایگاه سیم کارت در زیر و سمت راست این باتری است.


صفحه کلید

صفحه کلید W850 ظاهر زیبایی دارد خصوصاً قسمت نارنجی رنگی که در پایین صفحه نمایش قرار دارد که یک میانبر برای پخش کننده موسیقی به حساب می آید. در هر دو طرف کلید واکمن، دو کلید متنی قرار دارند که نسبتاً راحت در هنگام استفاده هستند. در زیر کلید واکمن شما یک کلید هدایت کننده غیرمعمول را خواهید یافت که اطراف آن چهار کلید دیگر جای گرفته اند که عبارتند از: کلید برگشت، کلید مرورگر وب، کلید تصحیح کنند C و کلید فعال کننده منو. در مقایسه با دیگر مدل ها، کلید هدایت کننده W850 را می توان بعنوان یکی از نامناسب ترین ها نام برد. این کلید به سختی قابل فشار است.  

قسمت عددی صفحه کلید بسیار مناسب و استفاده از آن بسیار خوشایند و لذت بخش است. عکس العمل این دکمه ها سریع است و به راحتی و با سرعت می توانید به نوشتن پیام بپردازید. نور پیش زمینه صفحه کلید نیز بسیار عالی و زیباست.

 

صفحه نمایش

صفحه نمایش W850 از نوع TFT و 2 اینچی است و قابلیت نمایش 262 هزار رنگ با درجه وضوح QVGA را دارد. رنگ ها کاملاً طبیعی و زیبا هستند و کنتراست نیز عالی است. این صفحه نمایش در نور مستقیم خورشید تا حدی خواناست و به نظر می رسد مدل های نوکیا از این نظر در بالاترین سطح قرار دارند.

صدای اسپیکرهای W850 شاید یکی از بلندترین ها باشد و حتی در مکان های شلوغ نیز به راحتی قابل شنیدن است و هیچ تماسی را از دست نخواهید داد. صدا در مدت تماس نیز بسیار واضح و سیگنال شبکه در اکثر مواقع در بیشترین حد خود قرار دارد. حالت لرزشی W850 کافی و وظیفه خود را خوب ایفا می کند. برای جوابگویی به تماس ها می توانید گوشی را به صورت اتوماتیک با باز کردن تنظیم کنید اما نکته عجیب این است که با بستن گوشی تماس پایان نمی پذیرد.

حالت آماده فعال صفحه نمایش W850 اطلاعاتی در مورد سیگنال شبکه، موقعیت باتری، تاریخ و ساعت را نمایش می دهد. امکان تنظیم ساعت با اعداد بزرگ نیز وجود دارد که تقریباً نیمی از صفحه نمایش را به خود اختصاص می دهد.
فشار بر هر یک از چهار مسیر کلید هدایت کننده، یکی از خصیصه ها یا کاربردها را با توجه به اولویتی که کاربر تعیین کرده است نمایش می دهد. در واقع زمانی که برای اولین بار شروع به استفاده از گوشی می کنید، گوشی این اختیار را برای شما یادآوری می کند.

 

منو

منوی اصلی تشکیل شده از آیکون های متحرک در ماتریسی 3*4 می باشد. تمام منوهای فرعی بوسیله آیکون هایی و بصورت لیست و در سمت چپ صفحه نمایش قرار می گیرند. عکس العمل گوشی نیز سریع است.

یکی دیگر از امکاناتی که در W850 بهبود یافته، کلیدهای میانبر اختصاصی ای است که در صفحه کلید گوشی تعبیه شده اند. در مدل W800  تنها می توانید یک کاربرد عادی و یک کاربرد جاوا را بطور همزمان کنترل کنید اما در W850 سه کاربرد جاوا را می توانید در یک زمان اداره کنید. برای مثال می توانید در آن واحد مرورگر و پشتیبانی پیام ها را باز کرده به موسیقی گوش دهید و بازی کنید. این نوع کاربرد در گوشی های فاقد OS دیگر سازندگان دیده نمی شود.


دفترچه تلفن

دفترچه تلفن W850 بسیار ساده است و براحتی می توانید از آن استفاده کنید. ابتدا دفترچه تلفن از شما می پرسد که آیا مایل به کپی کردن محتویات از داخل سیم کارت هستید. البته لیست محتویات سیم کارت و حافظه گوشی همزمان نمایش داده نمی شوند. یک اختیار دیگر وجود دارد که بصورت خودکار محتویات جدید را در سیم کارت ذخیره کنید.

بیشترین گنجایش دفترچه تلفن W850، 1000 اسم است که میتوانید تا 2500 شماره را در آن ذخیره کنید. امکان مرتب کردن اسامی بوسیله نام و نام خانوادگی نیز فراهم شده است. جستجو در دفترچه تلفن تنها با تایپ حرف به حرف نام شخص مورد نظر صورت می گیرد.

زمانی که یک نام جدید وارد می کنید، امکان ذخیره 5 شماره را خواهید داشت که شامل: موبایل، منزل، محل کار، فکس و یک شماره به دلخواه می شود. این اولین برگه برای محتویات دفترچه تلفن است و دومین برگه منحصر به ایمیل و آدرس وب و در سومین برگه می توانید عکس و آهنگ زنگ به اسامی اختصاص دهید. در چهارمین برگه نیز می توانید نام شرکت، نام خیابان، نام شهر، موقعیت، ZIP و اطلاعاتی در مورد کشور را وارد کنید. آخرین برگه یا همان پنجمین برگ، منحصر به اطلاعات اضافی و تاریخ تولد می شود. زمانی که یک تاریخ تولد به یک محتوی اضافه می کنید، گوشی از شما می پرسد که آیا مایل هستید که تاریخ تولد وارد شده در تقویم نیز ثبت شده و یادآوری شود.

ثبت کننده تماس ها نیز به چهار مسیر فرعی تقسیم می شود که عبارتند از: تماس های دریافتی، تماس های ارسالی و تماس های از دست رفته و تمامی تماس ها. کل تماس ها شامل 30 شماره ذخیره شده می شود که بین این چهار مسیر تقسیم شده اند.

تمام پیام ها و ایمیل های دریافتی در Inbox قرار می گیرند. هیچ فرقی نمی کند که پیامی را دریافت یا ارسال کرده باشید، همه پیام ها در یک Inbox جای می گیرند. ایمیل ها نیز دارای Inbox جداگانه هستند. یک خصیصه به نام My Friends وجود دارد که همانند کاربرد ارسال پیام لحظه ای عمل می کند و اگر اپراتور شبکه شما از آن پشتیبانی کند، به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. W850 همچنین از یک خروجی RSS نیز پشتیانی می کند که در واقع برای مرورگر وب NetFront مورد استفاده قرار می گیرد.  

زمانی که شروع به تایپ یک پیام می کنید، ابتدا باید یکی از سه گزینه: پیام متنی، پیام تصویری یا پیام صوتی را انتخاب کنید. پیام ها در 5 خط نمایش داده می شوند و یک شمارنده حروف نیز وجود دارد که زمانی که تعداد حروف شما 20 حرف کمتر از 160 حرف شده باشد، نمایش داده می شود. زمانی که تعداد حروف از 160 بیشتر شود یک اخطار که نمایش دهنده  "2 SMS" می باشد ظاهر شده و پیام شما را به دو قسمت تقسیم می کند. مسلماً دیکشنری T9 نیز برای سهولت در تایپ نیز در دسترس کاربران است.

پشتیبانی ایمیل W850 از پروتکل های POP3 و IMAO حمایت می کند. همچنین قابلیت مدیریت چندین اکانت را بصورت همزمان دارد. شما می توانید تنها تیتر و یا متن هر ایمیل را دانلود کنید. گوشی این قابلیت را دارد که بطور اتوماتیک تمام ایمیل های جدید را بررسی کند.

سونی اریکسون W850 از فرمت های MP3, AAC, AAC+, E-AAC+, WAV, WMA, M4A و MIDI پشتیبانی می کند. پخش کننده واکمن گوشی ورژن 2.0 است و ظاهر آن اصلاح شده است. این پخش کننده دارای چندین برابر کننده می شود که شامل عامل Mega Bass اختصاصی است و قابلیت تنظیم برای پخش در پیش زمینه صفحه نمایش را دارد که می توانید در حالی که به موسیقی گوش می دهید از دیگر کاربردهای گوشی نیز استفاده کنید. در این حالت نام آهنگ و نام خواننده در قسمت بالای صفحه نمایش، نمایش داده می شود.

صدای گوشی بسیار عالی و گوشنواز است و بلندگوهای خارجی آن به خوبی عمل می کنند. صدا حتی در بیشترین مقدار خود نیز کیفیت خوبی دارد و تنها مدلی که به نظر می رسد صدای آن بهتر است W850 می باشد مدل W950 است اما بلندی میزان صدا در هر دوی آنها به یک مقدار است.

پخش کننده ویدیویی W850 نیز بسیار عالی است و می توانید فایل های ویدیویی را بصورت افقی و در تمام فضای صفحه نمایش، تماشا کنید.
 رادیو FM W850 توانایی ذخیره 20 کانال رادیوی را دارد و از RDS نیز پشتیبانی می کند. یکی دیگر از امکانات رادیو، اختیار TrackID می باشد که قابلیت ضبط چندین ثانیه از آهنگ را دارد و اگر شما از آهنگی که در رادیو پخش می شود خوشتان آمد می توانید از نام آهنگ و خواننده آن اطلاع پیدا کنید.

اگر از هدست سونی اریکسون استفاده می کنید، ممکن است مدیریت فایل W850 خیلی هم رضایت بخش نباشد چراکه هیچ بهبود قابل ملاحظه ای نداشته است. در عوض می توانید فایل ها را کپی، جابجا و یا یک فلدر دیگر ایجاد کنید. در لیست فایل سه مسیر فرعی وجود دارد که عبارتند از فایل های حافظه داخلی ، فایل های کارت حافظه و تمام فایل ها.

جستجو در بین تصاویر به راحتی صورت می گیرد و به دو حالت می توانید آنها را نمایش دهید که شامل نمایش بصورت ماتریس 2*2 یا 3*3 (بدون اسامی تصاویر) می شود. امکان نمایش تصاویر به صورت عمودی و یا افقی نیز وجود دارد. بزرگ نمایی تا 32X نیز امکانپذیر است.

یک نکته جالب در مورد مرورگر فایل ها نمایش بصورت Timeline می باشد که به شما امکان فیلتر کردن عکسها را با توجه به ماهی که آنها را گرفته اید، می دهد. بعد از ماه همچنین امکان تعیین روز دقیق نیز وجود دارد. امکان ویرایش عکس ها و نیز ارسال آنها از طریق MMS و ایمیل یا بوسیله بلوتوث و مادون قرمز نیز فراهم شده است.

کاربرد PhotoDJ برای ویرایش کردن عکس ها مورد استفاده قرار می گیرد که بوسیله آن می توانید به راحتی  سطح نور، تعادل روشنایی و کنتراست تصاویر را تنظیم کرده و دیگر تنظیمات رنگ، سپیا، خنثی و یا اضافه کردن فریم و یا متن نیز امکانپذیر است.

دوربین

دوربین W850 دو مگاپیکسلی است عملکرد آن رضایت بخش است. کیفیت عکس های گرفته شده توسط این دوربین قابل مقایسه با عکس هایی که با دوربین مدل های k750 و W800 گرفته می شود، است اما نباید فراموش که این دوربین فاقد فوکوس اتوماتیک می باشد. البته ما شاهد دوربین های فاقد فوکوس اتوماتیک اما با کیفیت بالا از سونی اریکسون بوده ایم. این دوربین دارای روش شب، تایمر، پانورما، اضافه کردن فریم و روش گرفتن عکس های پشت سر هم می باشد. از دیگر خصیصه های آن می توان به تعادل سفیدی اشاره کرد و همچنین دارای چندین تنظیم رنگ نیز می باشد.

برای عکس گرفتن می توانید از دکمه میانبر دوربین استفاده کنید و عکس های گرفته شده را از طریق اینترنت می توانید با دوستان خود سهیم کنید. W850 دارای روش macro نمی باشد و تمام اشیائی که در فاصله نزدیک تر از 80 سانتی متر از لنز دوربین قرار گرفته اند، خارج از محدود فوکوس هستند.

تصاویر ویدیویی که توسط W850 گرفته می شود دارای درجه وضوح پایین QCIF می باشد. امکان تنظیم میزان فیلمبرداری که حجم آن محدود به پیام های MMS می شود نیز فراهم شده است.

از جمله امکانات اتصال W850 می توان به GPRS، 3G (برای مکالمه تصویری)، USB و پورت مادون قرمز اشاره کرد. هدست گوشی از OMA DRM 2.0 پشتیبانی می کند که همساز با اکثر فروشگاه های موسیقی آنلاین می باشد.
مروگر اینترنت HTML Access NetFront گوشی در سطح بالایی قرار دارد و عملکرد آن بسیار خوب است. این مرورگر دارای تنظیمات بی شماری است شما می توانید آنرا بصورت کامل در تمام صفحه نمایش بدون هیچ منوی اضافی نمایش دهید. این مرورگر دارای WAP نیز هست و از HTML 4.01, xHTML 1.0, CSS و جاوا اسکریپت و WAP2.0 نیز پشتیبانی می کند و پروتکل های پشتیبانی شده توسط آن شامل SSL/TLS می شود. یکی از امکانات بسیار مفید این مرورگر،قابلیت بزرگنمایی صفحات وب تا 200% می باشد.

هدست گوشی از بلوتوث 2.0 همراه با پروفایل A2DP پشتیبانی می کند به این معنا که شما می توانید از یک هدست بلوتوث استریو نیز استفاده کنید. یکی دیگر از پروفایل ها که HID (Human Interface Device) نام دارد به کاربر امکان استفاده از کنترل از راه دور برای PC و دیگر دستگاه های بلوتوث دار را می دهد. همچنین از گوشی می توانید به عنوان مودم بلوتوث برای دسترسی به اینترنت در یک PC استفاده کنید.


 

W850 را براحتی می توان همسان سازی کرد و از جمله این همسان سازی ها منحصر به تقویم گوشی می شود که با استفاده از Outlook صورت می گیرد. اتصال از طریق USB گوشی دو روش دارد که شامل: یک روش برای انتقال فایل ها و دیگری برای اینترنت USB که برای استفاده از گوشی به عنوان مودم کاربرد دارد، می شود. یکی دیگر از خصیصه های خوب گوشی های جدید سونی اریکسون، قابلیت به روز رسانی ورژن سخت افزاری گوشی است که به شما امکان دانلود ورژن جدید را توسط خود گوشی می دهد.
از خصیصه های سازمان دهنده گوشی می توان به تقویم، وظایف، یادداشت ها، هشداردهنده ها، ماشین حساب، همسان سازی، تایمر، مبدل، کرونومتر و ... اشاره کرد. تقویم را می توان بصورت ماهانه و هفتگی نمایش دهید. همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم تاریخ تولدها نیز در این تقویم البته به اختیار کاربر ثبت می شود.

وظایف شامل: وظایف ساده و تماس ها می شود. برای هشدار دهنده نیز می توانید موضوع اختصاص دهید. یادداشت ها بصورت پیام نوشته می شوند و از دیکشنری T9 نیز می توانید بهره ببرید. 5 نوع هشدار دهنده قابل دسترسی است که هر کدام از آن ها دارای تنظیماتی از جمله تکرار بصورت هفتگی یا روزانه می باشد. امکان اضافه کردن متن و یا یک عکس به زمان هشدار نیز وجود دارد.

ضبط کننده صدای گوشی هیچ محدودیتی ندارد و میزان ضبط آن تنها بستگی به مقدار حافظه خالی دارد. ماشین حساب گوشی همانند دیگر مدل های سونی اریکسون است و می توان گفت نسبتاً ساده است.

یکی از تنظیمات جالب گوشی، فلش LED می باشد که در تاریکی و یا موقعیت های نامناسب از لحاظ نور بسیار مفید واقع می شود.

از دیگر کاربردهای W850 می توان به MusicDJ، VideoDJ و Music Mate اشاره کرد. VideoDJ برای ایجاد کلیپ های ویدیویی و ویرایش فایل ها مورد استفاده قرار می گیرد که قابلیت اضافه کردن موسیقی بر روی کلیپ ها نیز وجود دارد. MusicDJ نیز که دارای کاربردهای ساده می باشد، برای ایجاد ملودی های پلی فونیک قابل استفاده است.

چندین بازی نیز از قبل در گوشی نصب شده است که اولین آنها Juiced نام دارد که یک مسابقه ماشین سواری است. دومین بازی QuadraPop است که یک بازی Tetris-like می باشد. بازی رودخانه دیگر بازی این گوشی است که بسیار جالب و سرگرم کننده می باشد. در آخر نیز بازی Treasure که یک بازی کلاسیک همراه با طراحی گرافیکی زیبا است.

 

سخن آخر

سونی اریکسون W850 یک گوشی کشویی و واکمن با طراحی زیباست  که صدای بلند و واضح از خصیصه های مهم آن بشمار میرود. از دیگر خصیصه های این گوشی می تواند به پشتیبانی بلوتوث استریو و جک 5/3 میلی متری، پشتیبانی 3G و کاربردهای قوی آن اشاره کرد. W850 تا کنون جمع کثیری از کاربران را به سمت خود جذب کرده و پیش بینی می شود که موفقیت خوبی را نیز کسب کند.

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سیما پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام،اولا جدا خسته نباشید.فوق العاده هست این اطلاعات،دستتون درد نکنه!دوما من می خواهم گوشی بخرم و قصد داشتم w900iبخرم اما این گوشی دیگه از آبان تو بازار نیست یا اگه هست قیمتش خیلی ناعادلانه هست که نزدیک ۶۰۰تومن هست.در هر حال گوشی های تو بازار همه قاچاق هستند.در هر حال من فعلا دست نگه داشتم و می خوام صبر کنم و بیشتر تحقیق کنم.!!!حالا سوالم بین w900 و w850 و N80کدوم بهتر هست.با توجه به اینکه من Mp3 و دوربین قوی می خوام.البته می دونم دوربین n80 از w900 و w850بیشتر است و ۳ مگاپیکسل هست.اما من چند تا سایت دیدم که نوشته کیفیتش در حد ۲ هست.و اینکه خوب دوربین سونی اریکسون تا اونجایی که دیدم خیلی بهتر است!!!!نظرتون و می خوام بین این ۳ تا گوشی.و این رو هم بگم که من می خوام گوشیم به کامپیوتر راحت وصل بشه و بتونم به راحتی اس ام اس هام رو در کامپیوتر بریزم و ذخیره کنم.و اینکه من کلا اس ام اس زیادی روی گوشی نگه می دارم.پس قاعدتا مایلم فضای گوشی ام زیاد باشه تا راحت تر این کار و بکنم.با تشکر

اگه دنبال ذخیره اس ام اس در کامپیوتر و دوربین خوب هستی همون N۸۰ رو بگیر
ضمنا درسته اتوفوکوس نداره ولی بازم کیفیت عکس خوبی داره و مهمتر از این ها کیفیت فیلمبرداری اون با سایز خوب و فرمت MPEG4 هستش که در سونی اریکسون وجود نداره

اگه دنبال MP3 عالی و دوربین به نسبت مناسب هستی W850 گزینه مناسب هستش

W900 در بازار ایران خوب جا نیوفتاد اونم به دلیل قیمت زیاد و سایز بزرگ گوشی چه در حالت بسته و چه باز

سیما پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:56 ب.ظ

راستی.من می خوام گوشیم حتما اسکرین سیور داشته باشه...!!!و بتونم عکس زمینه و متحرک بذارم...باز هم متشکرم

سیما جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ب.ظ

بازم تشکر،واقعا فوق العاده هست این اطلاعات!خوب من می خوام حتما اسکیرین سیور متحرک و داشته باشه گوشیم!این بارم خیلی مهم هست.البته دوست دارم عکس پس زمینه تم گوشیم متحرک باشه...نمی دونم n80 این خصوصیت و داره یا نه؟!!!و دیگه اینکه! به نظر شما N80 به سرنوشت خیلی از گوشی های نوکیا دچار نمی شه؟!و دست مردم زیاد نمی شی(البته این نشونه ی خوبی هست.اما در هر حال من خوشم نمی آد)؟!!!!بازم خیلی ممنون...فوق العاده است این اطلاعات!

در هر دو مدل می توان تم متحرک قرار داد مطمئن باش

در مرود اینکه زیاد بشه فکر نکنم با این قیمت ۵۰۰ تونیش تو دسته همه ببینی

sasha شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:47 ب.ظ

salam .khaste nabashin. site kheili khoobi darin tabrik migam .mikhastam beine k800i va w850 moghayese konid,mer30 az shoma bye

دوست عزیز دو مطلبی که من در مورد این دو مدل در وبلاگ قرار دادمو بخون اگه بازم سوالی داشتی من در خدمتم

کا ۸۰۰:
http://anvae-gooshi.blogsky.com/?PostID=170

دبلیو ۸۵۰:
http://anvae-gooshi.blogsky.com/?PostID=298

کوروش دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:34 ب.ظ

از شما برای سایت عالیتان تشکر میکنم

امید پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام خسته نباشید خیلی سایت با حالی دارین می خواستم ببینم واقعا w850 نسبت به mp3 و دوربین ارزش داره که من با قیمت ۴۸۰ تومان برم بگیرم چون من از قیافش خیلی خوشم میاد و حتما نظر شما برای من مهم است ممنون

البته
صداش یکی از بهترین های بازاره و دوربینش تو دو مگا پیکسلیها کیفیت خیلی خوبی داره

امید پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام خسته نباشید می خواستم ببینم اصطلاحات زیر به چه معناست walkman و سرویس موسیقی track id

واکمن که مدل های مخصوص گوشی با قابلیت پخش با کیفیت بالا موزیک شرکت سونی اریکسون هستند

ترک ایدی هم برنامه پخش در این گوشی ها است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد