وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

چندعکس ازمدل جدید سری دبلیو سونی اریکسون به نامW880مخصوص T-Mobil

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن کمالی دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام و درود بر شما.
ببخشید اگه ممکنه یه توضیح کامل در مورد این گوشی بزارید .از قیافه اش که خوشم اومده به تیپش میخوره که از اون گوشی های با حال باشه .پس ما منتظریم.
در آخر هم می خواهم بگم که خیلی خاطرت رو می خواهم و همیشه برای سلامتی شما خانواده محترمتان دعا میکنم و امیدوارم که همیشه خوشبخت و موفق باشی.

***فدای مرامت داش محسن***

دوست عزیز لطفا نام مدل رو تو قسمت نظرات بنویس تو بلاگ اسکای در قسمت مدیریتش معلوم نیست نظری که شما می دید مربوط به کدوم یادداشته و کلی یکجا میاد و من جواب می دم پس لطفا نام مدل رو بنویس
از اظهار لطفت ممنون

محسن کمالی جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام و درود بی پایان بر دوست عزیزم.
منظور من در یادداشت قبلی مدل w880 بود .
***کمک برای خرید گوشی*/****

ببین عزیزم من الان یه گوشی سامسونگ دی ۵۱۰ دارم (که واقعا مزخرفه) و حالا می خواهم یه pocket pc بخرم و در حدود ۴۵۰ تومن هم بودجه دارم . البته میدونم که کمه ولی خوب الان یه چند وقتیه این pocket pc ها بدجوری دارن میزنن توی مخم برای همین هم از شما می خواهم اگه امکان داره یه چند مدل pocket pc رو که با بودجه من همخونی داره رو به من معرفی کنید .
۱) فرقی نمیکنه از چه برندی باشه
۲) دوربین هم به هیچ وجه برام مهم نیست
۵/۲) اندازه هم اصلا مهم نیست
۳) حتما یه صفحه نمایش با کیفیت بالا و بزرگ داشته باشه
۴) ویندوز داشته باشه(به من میگن خنگ)
۵) خوشگل و با کلاس باشه
۶) کیبورد هم نداشته باشه مهم نیست
خداییش حال میکنی من چقدر قانع هستم. پس من منتظر جواب و راهنمایی مفید شما هستم .

*** پاینده باد ایران ***

بین QteK S100 , S200 و i-Mate Pocket PC یکیرو انتخاب کن که البته اخریه خیلی قدیمی شده

رضا یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:26 ق.ظ http://rezatools2006.mihanblog.com

سلام
مهدی جان من مدیر وبلاگ رضا تولزم میخواستم بدونم که چرا k610i از k750i گرونتره و من کدوم بخرم
ممنون
یا علی

گوشی کا ۶۱۰ نسل سوم هستش به همین خاطر دوربین دوم جهت مکالمه تصویری داره
ضخامتش ۴ میلیمتر کمتر و وزنش ۱۰ گرم کمتره
کیفیت صداش هم هم اندازه دبلیو ۹۰۰ هستش
بلوتوثش هم v2.0 with A2DP استریو هستش
تنها دوربینش اتوفوکوس نداره

درسته حدود ۱۰۰ تومن از کا ۷۵۰ گرونتره ولی کارایش از دبلیو ۸۰۰ و ۸۱۰ و ... بیشتره

محمد یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:51 ب.ظ

اگه ممکنه در مورده قیمته w880 و امکاناتش یه توضیح به من بدید من پایه شدم بخرمش.

هنوز اطلاعات خاصی منتشر نشده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد