وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

برای خرید یک گوشی هوشمند باید به چه نکاتی توجه کنید

 

گوشی های هوشمند معمولاً به دو صورت موجودند: گوشی های هوشمند PDA مانند که در اصل یک دستگاه PDA یا کامپیوتر جیبی هستند که همانند گوشی ها تلفن همراه، قابلیت برقراری تماس تلفنی را هم دارند و مدل بعدی، گوشی هایی هستند که بیشتر شبیه به یک گوشی تلفن همراه هستند و در خود برخی قابلیت های یک PDA مانند تقویم، ایمیل، مروگر وب و برنامه های آفیس را نیز دارند.

گوشی های PDA مانند، معمولاً صفحه نمایش بزرگتری دارند و اکثراً صفحه نمایش های حساس به تماس هستند و با قلم با آنها کار می کنند. در نتیجه اغلب صفحه کلید ندارند و از صفحه کلید مجازی روی صفحه نمایش استفاده می کنند. برای انتخاب بین این دو مدل، شاید بیشتر شکل ظاهر و استفاده راحت تر از هر کدام می تواند تعیین کننده باشد.

اگر شما گوشی می خواهید که تنها برای برقراری تماس و استفاده های ساده راحت باشد، گوشی های هوشمند را به شما پیشنهاد نمی کنیم، چون استفاده از آنها خیلی ساده نیست، اما اگر می خواهید مرتب به اینترنت دسترسی داشته باشید، بتوانید فایل های PDF، Excel و یا Word را روی گوشی خود باز کرده و ویرایش کنید، برناlه های کاربردی گوشی خود نصب کنید، قرارهای ملاقات خود را به صورت کامل مدیریت کرده و از دست ندهید و خلاصه این که یک دفتر کار کوچک همیشه همراه خود داشته باشید، داشتن یکی از این گوشی های هوشمند جالب را به شما توصیه می کنیم.

اما برای انتخاب یک گوشی هوشمند، تنها انتخاب نوع گوشی کفی نیست، بلکه انتخاب سیستم عامل مناسب هم بسیار هم است. گوشی های هوشمند نیز مثل کامپیوترها سیستم عامل دارند که سیستم عامل این گوشی ها به 5 مدل سیمبین، ویندوز موبایل، بلک بری، پالم و لینوکس تقسیم می شود.

این که شما با کدام یک از سیستم عامل راحت تر باشید، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، چرا که به قول معروف باید یک عمر با آن سر و کله بزنید!

از این نکات مهم که بگذریم، قیمت گوشی هم از اهمیت بالایی برخوردار است. این گوشی ها معمولاً قیمت بالایی دارند، پس هزینه زیادی برای خرید آن باید بپردازید، در نتیجه انتخاب مدل مناسب شما از اهمیت زیادی برخوردار است تا بعد به این نتیجه نرسید که پول تان را دور ریخته اید.

قیمت این گوشی ها معمولاً از 300-400 هزار تومان شروع می شود و تا بالای یک میلیون تومان هم می رسد؛ پس برای انتخاب گوشی مناسب خود، به قیمت آن هم توجه داشته باشید.

گوشی های هوشمند خصوصاً در سال های اخیر فروش بسیار خوبی داشته اند و از نظر تعداد فروش با PDA ها رقابت می کنند. گوشی های هوشمند با پشتیبانی از سرویس های GSM و GPRS برای مرور اینترنت مناسب به نظر می رسند.

یکی گوشی هوشمند، کلاسیک ایمیل مخصوص به گوشی ها را نیز دارد. گوشی های هوشمند مانند PDA ها صفحه نمایش و یا صفحه کلید حساس به تماس جهت تایپ کردن دارند و به سادگی با کامپیوترهای شخصی همسان سازی می شوند. اندازه وضوح تصویر صفحه نمایش آنها، مخصوص خواندن فایل های متنی، ایمیل ها و مرور وب طراحی شده است. مقدار حافظه داخلی آنها بین گوشی های مختلف متفاوت است، اما اگر از اسلات کارت حافظه استفاده کنند، مقدار حافظه آن را حداکثر تا 2 گیگابایت افزایش می دهند. عمر باتری آنها نیز بسته به سیستم عامل، مدت زمان استفاده و قابلیت هایی که دارند متفاوت است.

اغلب گوشی های هوشمند حداقل دوربین VGA دارند و می توانید عکاسی و فیلمبرداری کنند. داشتن پخش کننده موسیقی و ویدیویی یک استاندار نیست، اما در مدل های جدید، متداول شده است. در میان نرم افزارهای این دستگاه ها می توان به کتاب های الکترونیکی، بازی ها و دستگاه هایی چون دریافت کننده های GPS و دوربین اشاره کرد که این گوشی ها را تبدیل به گوشی هایی با قابلیت های بالا می کند

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد