وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

۱۵ کلیپ با فرمت 3GP مخصوص گوشی همراه (سری سوم)

 

سلام دوستان

برای سومین بار می خوام چند کلیپ مخصوص گوشی با فرمت 3GP برای شما دوستان قرار بدم.

اما چند نکته که بازم روشون تاکید می کنم:

  1. تمام کلیپ هایی رو که می بینید خودم تبدیل فرمت کردم پس احتمالا که نه مطمئنا تا حالا ندید.
  2. چند تن از دوستان تو سری قبلی در خواست کلیپ های به قول گفتنی مستهجن و سکسی در خواست کرده بودند ولی من قبلش گفته بودم که از این نوع کلیپ ها نمیزارم البته به جاش کلیپ هایی که معمولا به 12+ معروف هستند گذاشتم مثل شماره های 31-36-40-41-45 در این سری.
  3. کلیپ ها تمامی کم حجم هستند (زیر 290 کیلو بایت) تا بتونید سریع دانلود کنید

 

برای دانلود هر کلیپ بروی عکس کلیپ مورد نظرتان کلیک راست کنید و گزینه Save Target AS را انتخاب کنید.

 

وقتی آدم بدجایی رو برای دید زدن انتخاب کنه معلومه همچین بلایی سرش میاد  

تا حالا فکر می کردم ماشین های ساخت داخل همچنین مشکلاتی واسشون پیش میاد نگو خارجی ها هم مشکل دارند

یک نوع ورزش که تنها خانوم ها می تونن انجامش بدن

فکر کنم این خانوم چاه گاز پارس جنوبی خودمونو از رو برده

مسابقات ویلچر رانی سرعت البته به کمک پا

مگه اینارو مجبور کردن که شیرین کاری از خودشون در بیارن که بعد پشیمون بشن

وقتی یه نیروی موتوری به جای نیروی انسانی وارد عمل بشه معلومه اتفاقات ناجوری میوفته

دوچرخه سواری اونم این شکلی واقعا هنر می خواد

وقتی یک خبرنگار پس زمینه بدی واسه گزارشش پیدا کنه خوب معلومه یه بلایی سرش میاد

فکر نکنید یه وقت می گوزید کسی نمی بینه ها، ببینید چه آلودگی ایجاد میشه

یک فن حرفه ای در مسابقات کشتی کج خانوم ها

اگه حتی صبح ها ورزش نکنی ولی با دیدن این چیزا تو خیابون حتما سر حال میری سر کار

فکر می کنید چه چیز این خانوم باعث شده مشتریاش بیشتر بشن. من میگم بهتون: حرف زدن با ....

شیرین کاری اون دو تا خانوم رو دیدید حالا واسه این آقا رو نگاه کنید

این کلیپ رو خودم باور کنید بیشتر از 100 بار دیدم توضیح نمیدم تا حتما دانلود کنید و ببینید

 

مروری بر Sony Ericsson Z550

 

سونی اریکسون اغلب گوشی های خود را منحصر به خانم ها و جوانان و همچنین برای کاربردهای تجاری می سازد. مدل سونی اریکسون Z550 دارای طراحی جذاب است که می توان گفت منحصر به قشر خاصی نیست و هم آقایان و هم خانم ها را مجذوب خود کرده است. البته مدل Z550 بیشتر مبتنی بر خصیصه های تجاری است که قیمت مناسبی هم دارد.

سونی اریکسون Z550 در دو رنگ طراحی شده است که عبارتند از: مسی صدفی (Pearl Copper) و مشکی یکنواخت (Sterling Black).

 

ساختمان

سونی اریکسون Z550 یک گوشی جمع و جور است که ابعادی برابر با 88*45*20 میلی متر و وزنی معادل 5/92 گرم دارد. بندرکاب آن نیز در سمت راست گوشی واقع شده است. صفحه نمایش عمودی روی پنل جلویی از دیگر قسمت های طراحی زیبا Z550 است که عمودی بودن آن کاملاً نشان می دهد که ساخت ژاپن است. این صفحه نمایش منوکرومی دارای درجه وضوحی برابر با 128*36 پیکسل است. در حالت آماده یک ساعت بزرگ در آن نمایش داده می شود. با فشار بر روی کلید های کناری گوشی می توانید صفحه نمایش را فعال کنید که در این صورت یک ردیف از آیکون ها هم نمایش داده می شوند. نام و شماره تماس گیرنده به رنگ آبی در هنگام دریافت تماس در این صفحه نمایش ظاهر می شود.

در پنل جلویی لنز دوربین 3/1 مگاپیکسلی واقع شده است. در کناره سمت راست گوشی کلید کنترل کننده میزان صدا جای دارد و در سمت چپ و قسمت بالایی گوشی هیچ عنصری وجود ندارد و در قسمت پایین نیز تنها Fast Port تعبیه شده است. ساختمان Z550 طوری طراحی شده است که تنها با یک دست می توانید به راحتی آن را باز و بسته کنید.

 

صفحه نمایش

صفحه نمایش داخلی Z550 کاملاً مشابه با مدل W810 می باشد و اندازه آن 9/1 اینچ و درجه وضوحی معادل با 176*220 پیکسل (30*38 میلی متر) دارد. کیفیت عکس ها نسبتاً خوب است. البته با چنین صفحه نمایشی معمولاً گوشی های موتورولا کیفیت بهتری دارند. 6 خط متنی در این صفحه نمایش جای می گیرد. اطلاعاتی که در این صفحه نمایش ظاهر می شوند، در نور مستقیم خورشید کاملاً خوانا و قابل رویت هستند.

کلید هدایت کننده چهار جهته و همچنین کلید OK فلزی هستند که با طراحی دیگر نقاط گوشی همخوانی دارد. کلید های عددی کمی نسبت به سطح آن، فرورفتگی دارند و به خوبی جاسازی شده و فاصله بین آن ها نیز مناسب است.

 

دوربین

سونی اریکسون Z550 مجهز به یک دوربین 3/1 مگاپیکسلی است و از جمله تنظیمات آن روش شب، دو نوع کیفیت (معمولی و خوب)، افکت های مختلف (سیاه سفید، خنثی، سیبیا که همان رنگ قرمز قهوه ای است و Solarize) و تایمر اشاره کرد. سه میزان درجه وضوح نیز پشتیبانی می شوند که عبارتند از: 1280*1024، 640*480 و 160*120 پیکسل.

این دوربین قابلیت فیلمبرداری نیز دارد که فایل های ضبط شده با فرمت 3GP ذخیره می شوند و درجه وضوحی معادل 176*144 یا 128*96 پیکسل خواهند داشت. مدت زمان ضبط نیز نامحدود است.

 

باتری

کارت حافظه Z550 از نوع M2است که برای قرار دادن آن باید پوشش پشتی گوشی را جا به جا کنید. با جابجا کردن پوشش پشتی، یک باتری از نوع 750 mAh Li-Pol را خواهید یافت که تأمین کننده 320 ساعت حالت آماده و 5 و نیم ساعت زمان مکالمه می باشد.

 

منو

منوی سونی اریکسون Z550 تقریباً المثنی منوی سونی اریکسون W810 است چراکه کاربردهای هر دو مدل دقیقاً یکسان هستند.  منوی اصلی گوشی شامل چهار ردیف آیکون در سه ستون می شود و با فشار کلید # لیستی از زبان های موجود را در اختیار کاربر می گذارد که به راحتی می تواند در هنگام تایپ کردن تغییر زبان دهد. علاوه بر منوهای عمودی، مسیرهای افقی نیز وجود دارد به این معنا که زمانی که لیست شماره های گرفته شده را نمایش می دهید، میتوانید تنها شماره گرفته شده را ببینید اما در همین زمان با حرکت دکمه Joystick بصورت افقی، تغییر مسیر فرعی بین تماس های از دست رفته و ارسالی نیز امکانپذیر شده که این نوع هدایت، بسیار راحت و مورد استفاده است.

 

دفترچه تلفن

دفترچه تلفن Z550 قابلیت ذخیره 1000 نام را دارد که در کل امکان ثبت تا 5000 شماره را برای کاربر فراهم می کند. برای هر شخص می توانید  چندین شماره تماس، آدرس ایمیل، شماره IM و دیگر اطلاعات شخصی او را وارد کنید. اسامی را می توان براساس محتویاتشان مرتب کرد که شامل: نام و نام خانوادگی می شود. چنین اطلاعاتی برای تبادل اطلاعات با PC بسیار حائز اهمیت است. امکان اختصاص ملودی زنگ و عکس و همچنین تاریخ تولد برای هر یک از محتویات دفترچه تلفن نیز فراهم شده است.

زمانی که مایل به مشاهده محتویات دفترچه تلفن هستید، با حرکت بصورت افقی کلید هدایت کننده، می توانید از دیگر شماره های شخص مورد نظر نیز اطلاع پیدا کنید. امکان گروه بندی اسامی و اختصاص آهنگ زنگ مخصوص و یا عکس وجود دارد و همچنین می توانید پیام گروهی ارسال کنید.

 

پیام ها

سرویس پیام های سونی اریکسون  Z550کاملاً استاندارد است و الگوها نیز قابل دسترسی هستند. برای ذخیره پیام ها از حافظه داخلی و هم کارت حافظه استفاده می شود. کاربرد های چت نیز پشتیبانی می شوند. در کل تمام خصیصه های دیگر مدل های این رنج را داراست.

پشتیبانی MMS سونی اریکسون Z550 به خوبی عمل می کند و امکان ایجاد کلیپ های ویدیویی را برای کاربر فراهم می آورد. تنظیمات بی شماری نیز برای ویرایش و ایجاد کلیپ وجود دارد.

Z550 قابلیت ارسال و دریافت ایمیل نیز دارد و از جمله امکانات آن می توان به امکان رمزگذاری اشاره کرد که از نوع روسی می باشد. پشتیبانی Push Mail نیز امکانپذیر شده است.

تعداد 30 تماس همراه با تاریخ و ساعت در لیست عمومی ذخیره می شوند. این لیست شامل تماس های از دست رفته، تماس های ارسالی و تماس های دریافتی می شود که برای هر گروه تا 10 شماره ذخیره می شود.

 

سرگرمی ها

در منوی سرگرمی (Entertainment)، فایل های موسیقی و عکس ها قابل دسترسی هستند. از دیگر امکانات این منو MusicDJ است که نسبتاً جالب و سرگرم کننده است و بوسیله آن می توانید آهنگ زنگ بسازید. پیشرفته ورژن MusicDJ که VideoDJ نام دارد امکان ویرایش فایل های موسیقی را برای کاربر فراهم می کند با این تفاوت که در این قسمت کاربر می تواند تصویر و آهنگ نیز به کلیپ اضافه کند. کلیپ های ساخته شده به این روش با فرمت 3GP ذخیره می شوند که بوسیله MMS و ایمیل قابل ارسال هستند. جالب ترین قسمت این بخش، ویرایشگر گرافیکی PhotoDJ می باشد که قابلیت ترسیم عکس دارد. PhotoDJ سرگرم کننده ترین قسمت این منو به شمار می رود.

امکان ضبط صدا بوسیله Sound Recorder برای کاربر فراهم شده که براحتی می توانید از صدا های ضبط شده برای زنگ آهنگ نیز استفاده کنید. از دیگر قابلیت های این بخش، ضبط مکالمه می باشد که هیچ محدودیتی ندارد. دو بازی نیز از قبل در گوشی نصب شده که عبارتند از: JC Does Texas و Quadra Pop.

تقویم Z550 تفاوتی با دیگر مدل های سونی اریکسون ندارد و به حالت نمایش داده می شود، ماهانه، هفتگی و روزانه که تمام رویداد ها در آن ثبت و یادآوری می شوند. لیست To do نسبتاً ساده است و تنها دو نوع رویداد در آن وجود دارد: تماس ها و یادآوری ها که تقریباً کافی به نظر می رسد. فهرست رویدادها را می توان براحتی و بوسیله بلوتوث به دیگر دستگاه ها ارسال کرد. برای یادداشت ها. ابتدا یک عنوان ثبت کرده و سپس شروع به نوشتن یادداشت کنید. زنگ هشدار به خوبی عمل کرده و حتی در زمانی که گوشی خاموش است نیز عمل می کند. شمارش معکوس، ماشین حساب و کرونومتر از دیگر خصیصه های Z550 به شمار می روند.

 

امکانات اتصال

امکانات اتصال سونی اریکسون Z550 تقریباً کامل است، از WAP و  GPRS(همان تنظیمات EDGE) گرفته تا بلوتوث و همسان سازی، همه قابل دسترس هستند. تمام این امکانات به خوبی عمل می کنند و نیازی به توضیح نیست. تمام پروفایل های بلوتوث نیز پشتیبانی می شوند و می توان گفت راحت ترین روش برای انتقال اطلاعات، بلوتوث است.

پروفایل های پشتیبانی شده توسط بلوتوث عبارتند از:

  • Dial-up networking profile
  • Generic Access profile
  • Generic Object Exchange Profile
  • Object Push Profile
  • Serial Port Profile
  • Handsfree Profile
  • Headset Profile
  • Synchronization Profile
  • Basic Imaging Profile
  • File Transfer Profile
  • HID Profile
  • SyncML OBEX binding
  • JSR-82 Java API

مرورگر WAP

ورژن مرورگر WAP، Z550 2.0 است و دارای یک آیتم منوی جداگانه است که از طریق اتصال به این روش می توانید آهنگ زنگ، تم و عکس های زیبا برای پیش زمنیه را از سایت اصلی دانلود کنید.

مرورگر استاندارد گوشی های سونی اریکسون از نوع NetFront می باشد که از صفحات HTML نیز پشتیبانی می کند. RSS نیز به خوبی پشتیبانی شده و امکان دسترسی و خواندن اخبار، آگهی ها و مقاله ها را برای کاربر فراهم می کند. متأسفانه صفحات HTML که از حجم 500 کیلو بایت تجاوز می کنند، نمایش داده نمی شوند.

 

مدیریت فایل

حافظه داخلی Z550 برابر با 25 مگابایت است که اطلاعات، فایل ها (شامل عکس ها، فیلم و کاربردها) را می توانید ذخیره کنید. بقیه حافظه منحصر به کاربردهای از پیش نصب شده می باشد که غیر قابل جابجایی است. قسمتی از حافظه نیز به دفترچه تلفن و لیست تماس ها و ... اختصاص داده شده است.

 

پخش کنند موسیقی

سونی اریکسون Z550 دارای پخش کننده Mp3 (فرمت های AAC، eAAC+ و WMA نیز پشتیبانی می شوند)، 3GP و MPEG4 می باشد که تقریباً کامل است. گذشته از این چند تنظیم نیز وجود دارند که از جمله آنها می توان به عامل بم و برابر کننده اشاره کرد. البته از نظر قابلیت های پخش موسیقی Z550 تقریباً کپی از مدل W810 است که امکان کوچک کردن پخش کننده در پیش زمینه نیز فراهم شده. از دیگر امکانات Z550 رادیو FM است که قابلیت ذخیره 20 کانال را دارد و از دیگر خصیصه های آن پشتیبانی RDS می باشد. این رادیو مشابه با مدل K750 است.

میزان صدای سونی اریکسون Z550 در حد متوسط است و دارای عوامل بم و زنگ های پولی فونیک 40گانه می باشد در نتیجه صدا کاملاً نافذ و از دست دادن تماس حتی در خیابان های شلوغ به ندرت اتفاق می افتد. حالت لرزشی آن نیز در حد متوسط است و همانند دیگر مدل های سونی اریکسون عمل می کند.

پکیج سونی اریکسون Z550 شامل: هدست، شارژر، هدست استریو HPM-60  و دفترچه راهنما می شود.

 

سخن آخر

سونی اریکسون Z550 دارای طراحی زیبا و شکیل است. از خصیصه های مهم آن می توان به اسلات کارت حافظه از نوع M2، دوربین 3/1 مگاپیکسلی و اتصال از طریق بلوتوث و GPRS اشاره کرد. در کل می توان گفت Z550 با قیمت مناسبی که دارد سبب جذب تعداد کثیری از کاربران شده است.