وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

۱۵ کلیپ با فرمت 3GP مخصوص گوشی همراه (سری سوم)

 

سلام دوستان

برای سومین بار می خوام چند کلیپ مخصوص گوشی با فرمت 3GP برای شما دوستان قرار بدم.

اما چند نکته که بازم روشون تاکید می کنم:

  1. تمام کلیپ هایی رو که می بینید خودم تبدیل فرمت کردم پس احتمالا که نه مطمئنا تا حالا ندید.
  2. چند تن از دوستان تو سری قبلی در خواست کلیپ های به قول گفتنی مستهجن و سکسی در خواست کرده بودند ولی من قبلش گفته بودم که از این نوع کلیپ ها نمیزارم البته به جاش کلیپ هایی که معمولا به 12+ معروف هستند گذاشتم مثل شماره های 31-36-40-41-45 در این سری.
  3. کلیپ ها تمامی کم حجم هستند (زیر 290 کیلو بایت) تا بتونید سریع دانلود کنید

 

برای دانلود هر کلیپ بروی عکس کلیپ مورد نظرتان کلیک راست کنید و گزینه Save Target AS را انتخاب کنید.

 

وقتی آدم بدجایی رو برای دید زدن انتخاب کنه معلومه همچین بلایی سرش میاد  

تا حالا فکر می کردم ماشین های ساخت داخل همچنین مشکلاتی واسشون پیش میاد نگو خارجی ها هم مشکل دارند

یک نوع ورزش که تنها خانوم ها می تونن انجامش بدن

فکر کنم این خانوم چاه گاز پارس جنوبی خودمونو از رو برده

مسابقات ویلچر رانی سرعت البته به کمک پا

مگه اینارو مجبور کردن که شیرین کاری از خودشون در بیارن که بعد پشیمون بشن

وقتی یه نیروی موتوری به جای نیروی انسانی وارد عمل بشه معلومه اتفاقات ناجوری میوفته

دوچرخه سواری اونم این شکلی واقعا هنر می خواد

وقتی یک خبرنگار پس زمینه بدی واسه گزارشش پیدا کنه خوب معلومه یه بلایی سرش میاد

فکر نکنید یه وقت می گوزید کسی نمی بینه ها، ببینید چه آلودگی ایجاد میشه

یک فن حرفه ای در مسابقات کشتی کج خانوم ها

اگه حتی صبح ها ورزش نکنی ولی با دیدن این چیزا تو خیابون حتما سر حال میری سر کار

فکر می کنید چه چیز این خانوم باعث شده مشتریاش بیشتر بشن. من میگم بهتون: حرف زدن با ....

شیرین کاری اون دو تا خانوم رو دیدید حالا واسه این آقا رو نگاه کنید

این کلیپ رو خودم باور کنید بیشتر از 100 بار دیدم توضیح نمیدم تا حتما دانلود کنید و ببینید

 

نظرات 7 + ارسال نظر
hooman شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:38 ب.ظ

مرسی کلیپ
اگه میتونی بازم بزار
مرسی

مصطفی شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام . من یه سوال داشتم . می شه یه فروشگاه که گوشی W810 رو رجیستر شده و با گارانتی می فروشه معرفی کنین ؟ اگه باشه همون حدود ۳۰۰ تومن هست ؟

تو این زمینه نمی تونم کمکی بهت بکنم چون معلوم نیست اخه سونی بهتر از نوکیا کدش باز میشه و میشه قاچاق کرد

محمد یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام٬ خسته نباشی! وبلاگت کلی بهم حال داد.
امیدوارم هر روز بهتر از دیروز باشه.
فقط یه مطلبی٬ فکر کنم قیمت گوشیها یه کمی جای بحث
داشته باشه.
ولی به من که کلی کمک کردی٬ ازت ممنونم٬ موفق باشی!

محمد سام دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:47 ق.ظ

ممنون
گل کاشتی

امید فیروزی چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:55 ب.ظ http://omidhacker2.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری به امید موفقیت شما دوست عزیز یه سوالی داشتم کلیپهایی که گذاشتی با چه نرم افزاری باز میشه روی کامپیوتر چون سر رشته ای از موبایل ندارم بهامید دیدار یه سر به منم بزن

بعد از باز کردن فایل فشرده توسط WINRAR یا WINZIP با برنامه RealOne Player یا QuickTime Player می تونید مشاهده کنید

مازیار۶۶۶ دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:46 ب.ظ

با حال بود ولی اگر بند ۲ را اجرا کنید بهتر است

ناصر دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:11 ب.ظ

سایت جالبیه
از ۶۶۳۰ ننوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد