وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

Free Zone دبی پایگاه فعال کردن گوشی های قاچاق به ایران

 

در حالی که سازمان های مسئول قول بررسی و عدم فعال سازی گوشی های قاچاق را داده بودند هم اکنون طبق آخرین اخبار و آمار یک میلیون گوشی تلفن همراه در کشور زنگ می‌خورد.

به گزارش فارس هم اکنون قاچاقچیان گوشی تلفن همراه به راحتی اقدام به وارد کردن گوشی از مبادی غیررسمی می کنند و در این راه نیز از شگردهای خاصی بهره می‌گیرند.
هم اکنون و طبق نظر برخی از کارشناسان امر، تغییر شماره سریال گوشی و یا ثبت آن در برخی از مدلها و مارکها به راحتی و تنها با 10هزار ریال انجام می شود. مارک های سونی اریکسون و موتورولا تنها با این میزان هزنیه شماره سریال آنها تغییر می کند و قابلیت ثبت و رجیستر در مخابرات را پیدا می کند.
اما گوشیهای نوکیاکه هم اکنون پرفروش ترین مارک در ایران و جهان به شمار می رود برای قاچاقچیان تا حدودی هزینه زا است.
قاچاقچیان گوشی در منطقه freezone دبی با صرف هزینه 130هزار ریالی اقدام به بازکردن و تغییر شماره سریال این گوشیها می کنند.
شما می توانید از یک هزار تا 50 هزار دستگاه گوشی نوکیا در دبی خریداری و با تغییر شماره سریال آنها اقدام به واردات غیر رسمی کنید. البته صرف این میزان هزینه برای قاچاقچیان به ویژه در مدل های گران قیمت نوکیا بسیار دلپذیر و شیرین است و بازگشت سرمایه بسیار بالایی دارد.
یک مقام آگاه در این باره به خبرنگار اقتصادی فارس گفت: گوشی های قاچاق پس از حمل از دبی در ایران قابلیت کار دارند یعنی شماره سریال آنها در مخابرات ثبت می شود!
وی گفت: هم اکنون قیمت فروش گوشی نوکیا مدل n70 با تعیین هزینه گمرکی و عوارض ومالیات 412 هزار تومان است ولی همین گوشی با همین مدل در بازار بدون گارانتی اصلی 330 هزار تومان به فروش می رسد.هزینه تمام شده گمرکی برخی از گوشی ها برای واردات 180هزار تومان است.
وی افزود: اگر مخابرات بخواهد گوشی های غیرمجاز را غیر فعال کند باید جلوی فعالیت یک میلیون گوشی را بگیرد و آنها را از شبکه خارج کند.
این مقام آگاه اظهارداشت:امسال وزارت صنایع با شعار تولید داخلی اقدام به وضع تعرفه 60درصدی برای واردات گوشی تلفن همراه کرد اکنون حدود 5 ماه از زمان این تصمیم می گذرد و قرار بود که سه شرکت داخلی 6 میلیون دستگاه بر ارسال اول تولید کنند. اما اکنون خبری از گوشی ملی نیست و پیش بینی می شود که امسال تولیدی با تعرفه 25 درصدی SKD صورت نگیرد.
این گزارش حاکی است حجم واردات گوشی امسال 65 درصد کاهش یافته است. در حالی که واگذار سیم کارت نسبت به سال 84، 3 برابر شده و تا پایان سال حدود 5 میلیون سیم کارت اپراتورها وتالیا واگذاری می شود.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:25 ق.ظ

صبر کنید سحر نزدیک است

ناصر سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام خسته نباشید
میخواستم یک گوشیk750iبخرم ولی نمیدونم از کجا میشه با اطمینان خرید کرد لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمایید که از کجا میشود خرید کرد تا در مورد قیمت و نوع گارانتی ؛ کلاه سرمان نرود!
با تشکر و سپاس از زحمات شما

تو این مورد نمی تونم کمکی بهت بکنم بهتره بری نمایندگی اصلی سونی یعنی سیتادل کام تو جمهوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد