وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

500 عدد SMS رایگان هدیه اپراتور اول به مشترکان

 

به منظور ایجاد فرهنگ سازی در جریان SMS کشور و ترغیب مردم برای استفاده از سرویس‌‏های ارزش افزوده تلفن همراه، مشترکین با مراجعه به سایت SMS2HIM.COM می‌‏توانند 500 SMS رایگان ارسال کنند.

علیرضا احمدیان، مدیر عامل رهیاب پیام رسان (اپراتور اول SMS کشور)، با بیان این مطلب گفت: "این حرکت به منظور استفاده صحیح از SMS به عنوان ارزش افزوده شکل گرفته است."

وی، با بیان این که مخابرات در ارائه مجوز سرویس ارزش افزوده تلفن همراه به سه شرکت خصوصی هیچ کمک موثری انجام نداد، یادآورشد: مخابرات عملا اپراتورهای SMS کشور را به سمت SMSهای تبلیغاتی سوق داد، چرا که بنا به قرارداد این سه شرکت ماهانه باید مبلغ مورد نظر را به مخابرات پرداخت کنند و از آنجایی که عرضه خدمات دیگر به صورت SMS در میان مردم جا نیافتاده است، شرکت‌‏ها به سمت SMSهای تبلیغاتی حرکت کرده‌‏اند.

احمدیان، SMS ارزش افزوده را حامل پیام ارزشی عنوان کرد و با بیان این که اطلاعات مهم از طریق SMS می‌‏تواند انتقال یابد، گفت: SMS ابزاری است که می‌‏تواند در اختیار همه رسانه‌‏ها و مشاغل قرار گیرد.

مدیر عامل رهیاب ،‌‏با اشاره به ارائه خدمات مختلف از طریق SMS ، خاطرنشان کرد: به زودی لیستی از شماره تلفن‌‏های مختلفی که خدمات را به صورت SMS ارائه می‌‏دهند، به مشترکین تلفن همراه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ، از جمله این خدمات به فرهنگ لغت، اوقات شرعی، هواشناسی، قرآن، ارائه برنامه‌‏های سینما و تئاتر اشاره کرد و گفت: این خدمات به صورت رایگان از طریق SMS در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

احمدیان، با بیان این که با ارسال 500 SMS رایگان انگیزه قوی در بین مشترکان تلفن همراه ایجاد می‌‏کنیم تا عادت کنند از SMS های ارزشی افزوده استفاده کنند، یادآورشد: ماهانه حداقل 50میلیون تومان هر یک از اپراتورهای SMS کشور به مخابرات هزینه پرداخت می‌‏کنند که این میزان هزینه برای ارسال حداقل 5میلیون SMS در یک ماه خواهد بود.

وی افزود: مشترکین تلفن همراه می‌‏توانند با استفاده از SMS در وقت و هزینه رسیدن به خدمات مورد نظر صرفه جویی کنند.

قوانین سایت:

  • توجه کنید که در صورتی که با استفاده از این سایت برای شخص یا اشخاصی مزاحمت ایجاد کنید (با استفاده از sms) .در صورت شکایت از شما شماره موبایلی که شما در ثبت نام در سایت وارد نموده اید به شرکت مخابرات داده خواهد شد و طبق قانون مزاحمت های مخابراتی با شما برخورد خواهد شد)در واقع مسئولیت اس ام اس های ارسال شده توسط این سایت به عهده ملک شماره موبایلی است که شما در قسمت ثبت نام وارد کرده اید و کد فعال سازی به آن شماره ارسال شده است. مجازات فرد خاطی مرتبه اول یک هفته قطعی سیم کارت.  مرتبه دوم یک ماه قطعی سیم کارت.   مرتبه سوم قطعی کامل سیم کارت

SMS2HIM

 

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا شنبه 4 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.reza8mile.blogsky.com

سلام دوست عزیز واقعا وبلاگ پر باری دارید برای چندمین بار است که از وب شما دیدن میکنم و هربار چیز تازه ای یاد گرفتم.موفق باشید .

لطف داری عزیزم
محبت شما دوستان باعث دلگرمی من واسه ادامه کار وبلاگ هست

علی یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:40 ب.ظ

salam doste aziz
khaste nabash...vaghan matalebe aliei to sitet hast .. beyne tamame bloghaei ke man tabehal sar zadam karet
az hame behtare

Age mishe mano rahnaei kon vase kharide ye goshi ba gheimate holohoshe 300 hezar...
to beyne goshihaye nokia kodomo pishnahad mikoni ?
man khodam beyne 6270 va 6280 mordadam ..
shoma chio pishnahad mikonid ?
kheili mamnoon,,miam sar mizanam farda vase didane javab


دوست عزیز قیمتا تو این چند روز یکم گرون شده ولی اگه بین ۶۲۸۰ و ۶۲۷۰ مرددی بذار این طوری راهنمایت کنم:
۶۲۸۰ تنها تقاوت اصلیش با ۶۲۷۰ داشتن دوربین ۲ جهت تماس تصویری است و به این خاطر از نسل سوم 3G پشتیبانی میکنه البته تو ایران فایده ای نداره و این فناوری تنها برای گرفتن عکس از خود یا به عنوان آیینه استفاده میشه؟؟؟؟؟
مگر نه من ۶۲۷۰ رو پیشنهاد می کنم تا یکمیم تو خرید صرفه جویی کرده باشی

من اگه بتونی ۲۰ تومن بیشتر جور کنی ۳۲۵۰ رو پیشنهاد می کنم
اگه از سونی هم بخوای دبلیو ۸۱۰

حامد جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام
بودجه من حدودا ۲۵۰۰۰۰ تومن است که میخوام باهاش بهترین گوشی که همین حدودا باشه بخرم به نظر شما چه گوشی بخرم که بتونم بیشترین استفاده رو ازش ببرم
یه گوشی که کلی امکانات داشته باشه
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

من سونی اریکسون دبیلو ۷۰۰ رو پیشنهاد می کنم
مموری کارت ۲۵۶ + ۳۰ مگابایت فضا داخلی
دوربین ۲ مگاپیکسلی
صدای خوب
و....

کوروش سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام .کجای این سایت شما نرم افزار بود؟

Symbian UIQ: http://anvae-gooshi.blogsky.com/?PostID=154
Symbian S60: http://anvae-gooshi.blogsky.com/?PostID=142

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد