وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

۱۵ کلیپ با فرمت 3GP مخصوص گوشی همراه (سری دوم)

 

 

سلام دوستان

برای دومین بار می خوام چند کلیپ مخصوص گوشی با فرمت 3GP برای شما دوستان قرار بدم.

اما چند نکته:

  1. تمام کلیپ هایی رو که می بینید خودم تبدیل فرمت کردم پس احتمالا که نه مطمئنا تا حالا ندید.
  2. چند تن از دوستان تو سری قبلی در خواست کلیپ های به قول گفتنی مستهجن و سکسی در خواست کرده بودند ولی من قبلش گفته بودم که از این نوع کلیپ ها نمیزارم البته به جاش کلیپ هایی که معمولا به 12+ معروف هستند گذاشتم مثل شماره های 21-24-25-26-28 در این سری.
  3. کلیپ ها تمامی کم حجم هستند تا بتونید سریع دانلود کنید

 

 

برای دانلود هر کلیپ بروی عکس کلیپ مورد نظرتان کلیک راست کنید و گزینه Save Target as را انتخاب کنید.

 

این گاو هم انگاری کور رنگی داره یا دلش پره

میگن حادثه خبر نمیکنه شده مثل این تصادف

موتورسواری که یه خورده تو محل پرش اشتباه کرده

تماشای این بازی زیبای تنیس رو به همه پیشنهاد میکنم

آخر آقبت پز دادن زیادی

یک حرکت زیبا در بازی فوتبال آمریکایی

اگه گفتید چرا این خانوم این شکلی شده

این فیلم بردار هم همه چیو از تو دوربین مبینه نمیدونه....

ببیند چرا میگن با سرعت مطمئنه حرکت کنید

اینم یه سوء تفاهم چند هزار دلاری

میگن شنیدن کی بود مانند دیدن

دوست دارید یه نفر مثل این خانوم واستون در نوشابه باز کنه

خلبان این هواپیما فکر کنم دوره پروازشو تو ایران دیده

بهترین راه حل در پارک ماشین های بزرگ

اگه گفتید این تبلیغ چیه بهتون جایزه می دم

 

نظرات 13 + ارسال نظر
ثقف شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:06 ب.ظ

دمت گرم خیلی باهال بودن

علیرضا یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام آقا مهدی

آقا مهدی میخواستم یه گوشی بگیرم ان ۷۳مد نظرم هستش .اگه لطف کنید یه تحلیلی روی این گوشی بکنید و معایبشم بگید ممنون میشم . در ضمن میخواستم بدونم ان ۷۳ سری موزیک با رم ۲گیگ داخلی به نظرتون کی ایران میاد آخه من تو سایت های خارجی هم هنوز ندیدیم .

آقا در ضمن وبلاگتون خداییش خیلی تکه.

دوست عزیز از زمان ورود سری موزیک N۷۳ اطلاعی ندارم

در جواب سوال اولتم باید بگم من مقایسه ای بین ۹ مدل سری N نوکیا انجام دادم که از اینجا می تونی مطالعه کنی
http://anvae-gooshi.blogsky.com/?PostID=227

در این مقایسه که قبل از ورود N۹۵ و N۷۵ بود نوکیا N۷۳ بین ۹ مدل دیگر بهترین مدل انتخاب شد
بهتر خودت ببینی

قاصدک یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:12 ب.ظ

یه درخواست کوچولو داشتم
می‌خواستم ببینم می‌شه واسم دعوتنامه پارسا سپیس بفرستید؟؟

عزیزم کاربران پارسا اسپیس نمی تونن دعوتنامه بفرستند من از طریق سایت وین بتا دعوتنامه گرفتم

زانا دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:39 ق.ظ

سلام راستی n95 کی به بازار ایران میاید؟اگه اومده الان قیمتش چنده؟ضمنان دست درد نکنه واسه این کلیپها فقط کلیپهای تازه تری بزار اینارو قبلان دیدخ بودم

زمان وارد شدنش نمی دونم ولی هر وقت بیاد تو وبلاگ می گم

علیرضا دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ب.ظ

آقا مهدی گل این لینک رو من دانلود کرده بودم

دوست داشتم یه تحلیل مثل اون تحلیل هایی که برای یادداشتهای برتر مرور گوشی ... میکردین برای ان ۷۳ هم انجام بدین
اما مثل اینکه اذیتتون کردم و خلاصه ببخشید.

شاد زی مهر افزون

عزیزم یادداشت مرور گوشی هم به چشم تنوستم میزارم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:48 ق.ظ

سلام خسته نباشی امیدوارم که حالت خوب باشه راستی n95 به بازار ایران اومده اگه اومده قیمتش چقدر است ؟راستی راستی راجع به دو مدللGsmart il 120 از شرکت گیگا وwimax سامسونگ sph-p9000که جدیدان وارو بازارهای جهانی شدن مطالبی بنویسید

دقیق نمی دونم ولی حدس میزنم نمیومده
در مرود اون دو مدل و ۵ مدل جدید سامسونگ بزودی مطلبی قرار میدم

امین سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:56 ب.ظ

سلام در مورد مموری گوشی z530 سونی اریکسون (نوع وقیمتش) همچنین به نظر شما W300 بهتره یا z530؟ قیمت برام مهمه!
خیلی ممنون

مدل مموری کارت هر دو گوشی Memory Stick Micro (M2 هستش و در مورد قیمتشم اطلاع دقیقی ندارم

تفاوت های این دو مدل رو اول میگم:

صفحه نمایش W300 دارای وضوح TFT, 256K colors
صفحه نمایش Z530 دارای وضوح UBC, 65K colors

W300 دارای EDGE هستش

W300 دارای رادیو استریو است

در کل اگه بخوای بگم کدوم بهتره W300 خیلی سرتره
ضمنا مموری کارت ۲۵۶ مگابایت همراه گوشی بهت میدن

ناصر چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام
آقا لطف میکنی یه دعوت نامه از parsaspace واسه من بفرستی

دوست عزیز کاربران پارسا اسپیس نمی تونن دعوتنامه بفرستند من از طریق سایت وین بتا دعوتنامه گرفتم

محسن کمالی چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام عزیز
دمت گرم بابا بازم مثل همیشه گل کاشتی واقعا دستت درد نکنه خیلی خیلی ممنونم اگه وقت کردی بازم از این کارها بکن(کلیپ رو میگم)


***فدای مرامت داش محسن***

صابر معروف به بابی هیکل چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:42 ب.ظ

عاله ۲۰

احسان جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:13 ب.ظ

مرسی کلیپ وبلاگ خوبی درست کردی لطفا کلیپهای بیشتری بزار +۱۸ هم باشه

سعید سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:50 ب.ظ

خسته نباشی دوست من
سایت واقعا خوب و پر باری داره

محسن چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ب.ظ

قشنگ هستند اما خواهشن این +۱۸ ها
را بردار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد