وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

مدل جدید سامسونگ SPH-B5800 با قابلیت TPEG

 

سامسونگ به تازگی مدل جدید خود را که SPH-B5800 نام دارد، معرفی کرده است. این مدل جدید از خصیصه TPEG (Transport Protocol Experts Group) پشتیبانی می کند. خصیصه TPEG یک سرویس اطلاعاتی حمل و نقل است که مبتنی بر پخش اطلاعات DMA می باشد. Personal Media Players  یا دستگاه های هدایت کننده ای که از سرویس TPEG پشتیبانی می کند، قبلاً ارائه شده اند اما سامسونگ SPH-B5800 اولین گوشی تلفن همراهی است که از سرویس TPEG پشتیبانی می کند.

سامسونگ SPH-B5800 به کاربران خود اطلاعاتی در مورد ترافیک را ارائه می دهد که این اطلاعات هر پنج دقیقه یک بار به روز می شود و از جمله آنها می توان به اطلاعاتی در مورد رستوران های مشهور محلی و راهنمای مسافرتی بوسیله کانال های DMB اشاره کرد. سیستم های مکان یابی جهانی موجود (GPS) محدود به راهنمایی رانندگان روی یک مسیر معین و استفاده از نقشه میشود اما سامسونگ B5800 وضعیت ترافیکی را نمایش می دهد و بوسیله معرفی بهترین مسیرها رانندگان را به سمت مقصد هدایت می کند. کاربران همچنین می توانند مسیرها را با یکدیگر مقایسه کنند.

از دیگر قابلیت های سامسونگ B5800، خصیصه ای است که امکان نمایش لیست تمام کانال ها در حین برنامه های DMB را برای کاربر فراهم کرده است و بنابراین کاربران توانایی مرور و پیدا کردن برنامه های مورد علاقه شان را خواهند داشت.

کاربران همچنین می توانند از قابلیت UCC  (User Created Contents) بوسیله     Photo Movie Make که اسلاید عکسها را بصورت فایل ویدیویی ذخیره می کند، لذت برده و در حالی که به موسیقی گوش می دهند، به ارسال و دریافت پیام بپردازند. از دیگر امکانات این گوشی، دوربین 2 مگاپیکسلی، دیکشنری الکترونیکی به همراه 330000 لغت، کاربردی به نام 'My Pet' و نمایش دهنده فایل می باشند.

سامسونگ B5800 دارای طراحی زیبا و عالی است و ضخامتی برابر با 3/16 میلی متر دارد و سنسور لمسی که به کاربران اجازه مدیریت منوها را تنها بوسیله نوک انگشتانشان می دهد از دیگر قابلیت های جالب این گوشی به حساب می آیند.

سامسونگ B5800 در ماه جاری در کره ارائه شده و قیمتی معادل با 600 دلار خواهد داشت.

سامسونگ SPH-B5800 در یک نگاه

  • دوربین 2 مگاپیکسلی
  • صفحه نمایش TFT 98/1 اینچی به همراه 262 هزار رنگ
  • سرویس TPEG
  • Mobile TV
  • سنسور لمسی، Mp3
  • دیکشنری الکترونیکی /Audio Book/ Photo Movie Maker
  • نمایش دهنده اسناد
  • ابعاد: معادل 96*5/46*3/16 میلی متر
  • وزن: برابر با 6/95 گرم

 

نظرات 1 + ارسال نظر
Capt.Ali سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ب.ظ

مدتی است که می خواهم یک گوشی خوب با امکانات مناسب خریداری کنم پس از جست وجوی فراوان سه گوشی N70 Nokia, SonyEricson w900,Sony Ericson w850i
را انتخواب نموده ام اکنون نمیدانم کدامیک را انتخاب کنم لطفا مرا راهنمایی کنید.درضمن باید بگویم که دوربین خوب وصدای با کیفیت برایم بسیار مهم است.
با تشکر

اگه دنبال دوربین خوب و صدای عالی هستی و می خوای یکی از ۳ مدل بالا رو انتخاب کنی بهتره دبلیو ۸۵۰ رو بخری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد