وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

بیش از ۲۰۰برنامه تم بازی کلیپ برای انواع گوشی ازسایتP30Download

 

سلام دوستان

چند مدت پیش در سایت P30Download - که به نظر خود من بهترین سایت برای دانلود برنامه های کامپیوتری است - در قسمت موبایل آرشیو جامعی دیدم و گفتم - به شما دوستانی که از این سایت را مشاهده می کنید ولی به قسمت موبایل ان نرفته اید و یا کسانی که حتی از این سایت اطلاع ندارند - در وبلاگ خودم قرار بدم تا بتونید به صورت کامل با برنامه ها آشنا شوید و هم دانلود کنید.

صفحه موبایل سایت دارای آرشیو موضوعی شامل:


123
برنامه نرم افزاری برای سیمبین سری 60
9 برنامه نرم افزاری برای سری 80،90 نوکیا
10 برنامه نرم افزاری برای سمبین  UIQ
1
برنامه نرم افزاری برای  Pocket Pc & Palm
12
برنامه نرم افزار کامپیوتری
21 تم
36 بازی
8 کلیپ تصویری
3 کلیپ صوتی
8 مقاله شامل عکس اس ام اس
6 مقاله شامل عکس پس زمینه
2 مقاله شامل کدهای مخفی سامسونگ و نوکیا
3 مقاله شامل روش آهنگ سازی
10 مقاله شامل آموزش برنامه ها
12 مقاله شامل پرسش و پاسخ در زمینه گوشی

 

شما دوستان با یکی از 4 روش زیر می توانید به تمامی عنوان های آرشیو بالا دسترسی پیدا کنید و با نگه داشتن موس بروی عنوان ، مشخصات برنامه و با کلیک بر هر عنوان صفحه مربوطه برای دانلود باز می شود.

با کلیک بروی لینک، صفحه ای همانند صفحه نمایش وب باز می شود و تمامی لینک عنوان برنامه ها رو خواهید دید و با نگه داشتن موس بروی عنوان مشخصات و با کلیک بر هر عنوان صفحه مربوطه برای دانلود باز می شود.

347KB

P30Download.htm

این فایل صفحه وب بالا به صورت زیپ شده است و می توانید ابتدا دانلود و سپس مشاهده کنید

34KB

P30Download.rar

این فایل صفحه وب بالا به صورت Word شده است و می توانید ابتدا دانلود و سپس مشاهده کنید

378KB

P30Download.doc

این فایل صفحه Word بالا به صورت زیپ شده است و می توانید ابتدا دانلود و سپس مشاهده کنید

72KB

P30Download.zip

 

ضمنا اگه دوستان بی تفاوت نباشند و با نظرات خودشون منو در زمینه بهتر سازی وبلاگ راهنمایی کنند در آینده نزدیک با یادداشت هایی همچون موارد ذیل جواب محبتشان را خواهم داد

 

1)      3 یادداشت هر کدام شامل 15 کلیپ تصویری مخصوص گوشی (۳gp)

2)      100 برنامه برای سیمبین سری 60 (OS7 - OS8 - OS9)

3)      50 برنامه برای سیمبین سری UIQ (OS3)

4)      50 تم برای سیمبین سری 60

5)      50 بازی برای سیمبین سری 60

 

نظرات 7 + ارسال نظر
هانیه پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:37 ب.ظ http://aztobato.persianblog.com

همیشه انقدر مبهوت نوشته‌های شما می‌شیم که یادمون می‌ره نظر بدیم!... شما هر چی بنویسی ما استقبال می‌کنیم... یه سوال بپرسم؟! ... شما می‌دونی دبلیو ۸۵۰ کی رسماْ وارد بازار می‌شه؟!

لطف داری
هر وقت به صورت عمده وارد بازار شد من قیمتشو میذارم مطمئن باش

حمید جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:44 ب.ظ

سایتتون بسیار عالیه مخصوصا اینکه قیمت های گوشی ها به روز است. یه سوال هم دارم که z710 کی وارد بازار میشه؟

دقیق نمی دونم هر وقت اومد قیمتشو میذارم

nana شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ب.ظ

kheili jalebe,edame bede ,mamnun az matalebet

علی یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:17 ب.ظ

وبلاگ شما خیلی خوبه . یک درخواست داشتم: لطفا مروری ار ۵۵۰۰ نوکیا تو وبلاگتون بزارید.

حتما

ثریا سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام
ممنون از اطلاعات مفیدی که در اختیار ما میذارین
راستش من خیلی سردرگم در انتخاب گوشی هستم
هر کس یه چیزی میگه
من تو قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومن میخوام هزینه کنم
۳۲۵۰ نوکیا
۷۶۱۰نوکیا
w۵۵۰ اریکسون
یا با بیشنهاد شما با اطلاعات خوبتون
کیفیت و mp3 و در نهایت بد نیست زیبا هم باشه
میشه کمکم کنی؟
زودیا!!!!!!
راستی من وکیل هستم هر وقت احتیاجی به من داشتی یه email بده فقط..... در خدمت هستم
مرسی

من این مدل ها رو پیشنهاد می کنم

نوکیا ۳۲۵۰
سونی اریکسون دبلیو ۸۱۰
سامسونگ دی ۶۰۰

حسین پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام
خسته نباشی واقعا.از برنامه هایی که می زاری خیلی ممنون.بدرد من یکی که خیلی خورده.یه سوال؟؟؟
شما نمی دونی که برنامه هایی که به گوشی ان ۹۰ می خوره از کجا میشه پیدا کرد؟؟
از برناهایی که شما گذاشتی و معرفی کردی تو ان۹۰ اجرا میشه ولی با کیفیت پایین...
خیلی ممنون.منتظرم

گوشی های سری N همگی بجز N72 سیمبین سری ۶۰ نسخه ۹.۱ ویرایش سوم دارند و برنامه واسه این سری خیلی کم هستند و به ندرت پیدا میشه

هومن دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام
از کلیپهات ممنون اگه میتونی هر روز آپ دیتشون کن بیشتر هم بزار
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد