وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

بیشتر درباره مدلهای Nokia E60-E61-E70 بدانید

 


سه مدل جدید نوکیا ترکیبی از امکانات فناوری 3G ، WLAN و ایمیل را در کنار خدمات پیشرفته صوتی و تلفنی ارائه می‌دهند.
شرکت نوکیا دیروز سه مدل جدید از گوشی‌های مناسب برای اهالی کسب‌وکار را معرفی کرد.
گوشی‌های Nokia E60 ، Nokia E61 و Nokia E70 اولین مدل‌ها از سری E به شمار می‌رود. این گوشی‌های پیشرفته مخصوص شاغلان کسب‌وکارهای مختلف طراحی شده و در عین سهولت استفاده، از امکانات بسیار زیادی برخوردار است.
نوکیا این گوشی ها را دستگاه‌های بسیار مناسبی برای کارمندان و کارشناسان دپارتمان IT‌ سازمان‌ها معرفی می‌کند و اعلام کرده که قابلیت‌های این گوشی‌ها طوری بهینه شده که پاسخگوی نیاز‌های این دسته از شاغلان باشد.
گوشی‌های سری E‌ از طیف وسیعی از فرکانس‌های GSM و 3G (WCDMA) به همراه انواع گوناگون مکانیزم‌های ارتباطی همچون Bluetooth‌ ، Infrared (مادون قرمز) و USB 2.0 پشتیبانی می‌کند.
گوشی‌های جدید نوکیا همچنین از فناوری VoIP (تلفن اینترنتی) پشتیبانی مستقیم به عمل می‌آورند.
این سه مدل جدید در فصل نخست سال 2006 وارد بازار خواهند شد.
یکی از مهمترین قابلیت‌های این سه مدل، پشتیبانی از سیستم ایمیل شرکتی موبایل (Corporate Mobile Email) است. سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند به کمک این سیستم‌ها داخل شرکت خود سرویس ایمیل روی موبایل راه اندازی کنند.
گوشی های جدید نوکیا از سیستم‌های BlackBerry Connect ، GoodLink ، Nokia Business Center ، Seven Mobile Mail ، Seven Always-On Mail و Visto Mobile پشتیبانی می‌کند.
گوشی‌های سری E‌ نوکیا بر اساس فناوری به‌کار رفته در آخرین مدل‌های سری 60 نوکیا که جزو پرفروش ترین مدل‌های نوع هوشمند (smartphone) به شمار می‌رود، و نیز نسخه 9.1 سیستم‌عامل Symbian طراحی شده است.

نیکولاس ساوندر، نائب رئیس ارشد واحد Business Devices در شرکت نوکیا در این باره گفته است: ما در طراحی این مدل‌ها به دو گرایش و نیاز نوظهور در بازار توجه کردیم. یکی نیاز دپارتمان‌های IT‌ به داشتن یک پلاتفرم موبایل امن و قابل مدیریت و دیگری نیاز به وجود دستگاه‌هایی که طیف وسیعی از پیش‌نیازهای کارمندان با شیوه های کاری متفاوت را پشتیبانی کند.
گوشی Nokia E60 با ظاهری مشابه مدل‌های کلاسیک نوکیا طراحی شده اما صفحه نمایش رنگی آن برای انجام کارهایی مانند ارسال و دریافت ایمیل و نیز کار بار تقویم (سررسید دیجیتالی) دستگاه به اندازه کافی بزرگ است. این مدل در شبکه‌های GSM900/1800/1900 و WCDMA2100کار می‌کند.

گوشی E61 که ظاهری شبیه PDA های متداول دارد برای کارهای کامپیوتری مانند ارسال ایمیل و یا بازکردن انواع فایل‌های اطلاعاتی مناسب است و به یک صفحه نمایش رنگی 16 میلیون رنگ مجهز است و همزمان تمام امکانات پیشرفته یک گوشی موبایل را درخود دارد. این مدل قابلیت کار کردن با فرمت‌های PDF‌ ، ZIP‌ ، Spreadsheet و انواع Presentation (مانند PowerPoint) را دارد. گوشی E61‌ در شبکه‌های GSM850/900/1800/1900 و WCDMA2100کار می‌کند.

مدل E70 ظاهر یک Smartphone مدرن را دارد و به یک صفحه کلید تاشو و صفحه نمایش رنگی مجهز است. گوشی E70 از نظر شکل ظاهری مشابه E60 و از نظر امکانات مانند E61‌ طراحی شده است و تمامی امکانات مورد نیاز کاربر در زمینه ایمیل و موبایل را پوشش می‌دهد. گوشی E70 در دو مدل فرعی عرضه می‌شود که یکی برای شبکه‌های اروپایی و آسیایی (GSM900/1800/1900/WCDMA 2100) و دیگری برای شبکه‌های آمریکایی (GSM850/1800/1900) مناسب است.

e70

منبع:
ماهنامه شبکه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد