وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

۱۵ کلیپ زیبا و جالب با فرمت 3GP مخصوص گوشی های همراه

 

سلام دوستان

اینبار و برای اولین بار می خوام چند کلیپ مخصوص گوشی با فرمت 3GP برای شما دوستان قرار بدم و اگه مورد استقبال قرار بگیره ادامه پیدا می کنه.

اما چند نکته:

1)      احتمالا چند تا تکراری باشه ولی برای بار اول منو ببخشید

2)      من کلیپ به قول معروف +18 نمیذارم

3)      از این به بعد کلیپ هایی که خودم تبدیل فرمت کرده باشم رو بیشتر میذارم که برای اولین بار از این وبلاگ می تونید دانلود کنید و مطمئن باشید رو گوشی بقیه یا خودتون ندیدید. ( مثل کلیپ های شماره 8 و 9 و 10 و 11)

 

لینک های دانلود تصحیح شد

(علت خرابی عدم پشتیبانی سایت آپلود کننده از فرمت ۳GP بود که با فشرده سازی به فرمت ZIP دراوردم)

 

برای دانلود هر کلیپ بروی عکس کلیپ مورد نظرتان کلیک کنید

 

کلیپ عربی ۳

کلیپ عربی 2

کلیپ عربی 1

کلیپ چادر ماشین برای استتار

کلیپ عربی ۵

کلیپ عربی ۴

کلیپ دو پرش در یک حرکت

کلیپ حرکت در جا (بکسباد) چرخ عقب یک جیپ

کلیپ عروسک های بد

کلیپ کشیدن ترمز دستی آخرت

کلیپ بچه دنسر

کلیپ موتورسوار بیچاره

کلیپ کل کل دختر و پسری تو مترو

کلیپ سرعت غیر مجاز سر پیچ

کلیپ پاترول مجهز به منبع نیتروژن

 

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
اشکان چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ب.ظ

با سلام و تشکر از زحماتتون آیا قیمت ذکر شده در صفحه قیمتها برای w900 صحت دارد؟ یعنی به 335 هزار رسیده.چینی یا ژاپنی؟ در کجا شما چنین قیمتی گرفتی؟
لطفا جواب بدین واسم خیلی مهمه

شرمنده حق با شماست
اشتباه تایپی من بوده
قیمت صحیح دبلیو ۹۰۰ ۴۶۵ هزار تومانه

اصلان پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام.
شما که وارد هستید...چه موبایلی را بیشناهاد میکنید؟؟520.000 تومان دارم...
از نظر شما بهترین موبایل MP3 که زیر 520.000 تومان باشد چیست؟؟( یا دوربین و MP3 )
موفق باشید.

نوکیا N91 بهترین گزینه هستش

مجید پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:54 ب.ظ http://www.best4ever.blogfa.com

سلام مهدی جون.
خیلی مخلصم.
مهدی جون من هر چیزی که میخواستم دانلود کنم نشد.تمام لیمکها خرابه.البته فکر کنم.شاید مال ترافیل دانلوده ولی خودتم یه سر بزن ببین چی میشه؟
ممنون.
بای.

لینک ها درست شد

زانا جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:50 ق.ظ

سلام و با تشکر از زخمتای که میکشی میتونی کمی هم راجع به پاکت پی سی ها و پی دی ای ها بنوسی.مثلان چه مدلهای از چه شرکتهای در ایران وجود دارد و همینتور قیمتهاش . هم چنین راجع به موبایلها و ام پی تری ها ی نامری که مایکروسافت میخواد بسازه.ضمنان اون موبایلهای که شرکت necساخته بود خیلی جالب بود میشه بگی کی به بازار ایران میاد

من معمولا بین هر ۲۰ تا ۳۰ یادداشت یک مطلب هم از این مدل ها می نویسم
در مورد MP3 نامرئی مایکرسافت هم اگه مطلب پیدا کردم میذارم
در مورد مدل NEC هم فکر نکنم تو ایران اصلا بیاد

سینا شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام
ایا درسته که p990 ضد ضربه است و اینکه هدست ان مثل سری w است
کیفیت پخش اهنگ در p990 مثل سری w است
مرسی

من تاحالا نشنیدم
فقط از نوکیا ۳۱۲۰ خبر دارم که ۸۰ کیلو وزن و سقوط از ارتفاع ۴ متری و ۱۵ ثانیه شناور در آب رو می تونه تحمل کنه

از P990 که یک کامپیوتر جیبی محسوب میشه بعید به نظر میاد

در مورد صدا هم فکر نکنم به سری دبلیو مثل ۸۵۰ برسه

سعید شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام...بلاگت عالیه...فقط خیلی دیر بالا میاد

میخواستم راهنماییم کنی واسه خرید گوشی... حدود ۳۰۰۰۰۰ میتونم بپردازم...بین دبلیو ۸۱۰ و ۸۰۰ مرددم...در کل کدوم بهترن ؟ اگه نوکیا ی عالی تو این مایه ها هم هست معرفی کن
دیگه اینکه میخواستم ببینم راهی وجود داره که فهمید گوشی سونی اریکسون اصلیه ؟
خیلی خیلی ممنون میشم اگه زود لطف کنی جواب بدی...

دبلیو ۸۰۰ با دبیلو ۸۱۰ یک تفاوت کلی دارند اونم شکل تقریبا مشکی ۸۱۰ با دکمه های مخصوص پخش MP3 در برابر نچندان طرح زیبا ۸۰۰ می باشد
دیگر تفاوت می توان به داشتن EDGE و HSCSD در دبلیو ۸۱۰ اشاره کرد

اما دبلیو ۸۱۰ (۲۰) حدود ۱۵ مگابایت فضای حافظه داخلی کمتر نسبت به دبلیو ۸۰۰ (۳۴)دارد

ُSHL شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:38 ب.ظ http://proxyinfo2.blogspot.com

سلام
مرسی از وبلاگ خوبت . خیلی استفاده کردم .
اگه دوست داشتی حاضرم با هم تبادل لوگو/لینک کنیم .

موفق باشید

pouya شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:13 ب.ظ

aya be nazare shoma miarze 540 toman pool paye n73 bedam ya bermam n72 begiram baghisho bezaram jibam

اگه می تونی از دوربین ۳.۲ مگاپیکسلی Carl Zeiss و سیمبین سری ۶۰ نسخه ۹.۱ و صفحه نمایش بزرگتر و همچنین ابعاد کوچکتر و وزن کمتر و حافظه داخلی بیشتر و ..... N73بگذری می تونی N72 بخری؟!!

امید شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:00 ب.ظ

با سلام .
شما در مشخصات W850i درج کردید که Walkman این گوشی( W850i ) نسخه 2.0 است... ممکنه بیشتر توضیح دهید..؟
چون من W800i دارم و با نرم افزار Walkman اشنای دارم... ولی در مورد نسخه 2.0 Walkman چیزی نشنیده ام...
ایا 2.0 Walkman با واکمن W800 فرقی میکند؟؟ موفق باشید..

Walkman v2.0 که در مدل هایی همانند W950 - W850 دیده میشند نسخه جدیدتر پخش آهنگ در سری های قدیمی W هستند

تفاوت اصلی می توان به اکلایزر بهتر برنامه و دمو آن اشاره کرد

سعید شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ب.ظ

لطفا بین N91.w950i.w850i. بدون در نظر گرفتن camera
کدام یک MP3 خوبی دارد؟؟
یا علی....

در حالت هدفون دبلیو ۹۵۰ و ۸۵۰ کیفیت صدا بهتری نسبت به N91 دارند اخه N91 صدا رو 3D پخش می کنه که باعث بمی صدا میشه

در حالت اسیکر هم در فضای باز N91 خوبه و در محل بسه دبلیو ۸۵۰ بهتره

[ بدون نام ] دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:33 ب.ظ

کاور ۶۲۳۳کجا گیر میاد ........ قیمت گوشی چنده ؟

اینو باید از فروشگاه بپرسی؟
احتمالا طبقه زیر زمین علاالدین پیدا میشه

sasha شنبه 4 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:06 ب.ظ

salam. lotfan age mishe go0shiye k800i ro ba n91 nokia ya n73 moghayese konid , mamnoon misham , ham az lahze karaye va ham az lahaze arzesh va,,,, man khodam k800i daram mikhastam ba moghayeseye shoma ba model gooshihaye dige ke dar hade in hastan bebinam chejoor gooshiy hastesh . mer30 bye

کا ۸۰۰ به عنوان یک مدل دوربینی معروفه همانند N73
ولی نوکیا N91 یک گوشی با قابلیت ذخیره تعداد زیادی ترک موسیقی

در مرود قیمت هر ۳ مدل در یک رده با حداکثر اختلاف بیشترین و کمترین ۴۰ هزار تومان قرار دارند

کا ۸۰۰ صدا خوبی داره ولی دوربینش بیشتر تو دید قرار داره اونم با کیفیت ۳.۲
ولی N91 حافظه ۴ گیگابایتش معروفه البته دوربینش تو ۲ مگا ها جزئ بهترین هاست ولی صفحه نمایش کوچیک باعث عدم جذب مشتری در زمیه عکاسی شده

در کل شما درسته با خرید کا ۸۰۰ دوربین مناسبی دارید و صدا مطلوب ولی بازم نهایتا با خرید حافظه ۲ گیگابایتی بازم ۲ گیگابایت فضا کمتر از N91 دارید
در کل انتخاب خوبی کردی اگه با دوربین زیاد سر کله می زنی

حسین چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ق.ظ http://www.pejvaksystem.blogfa.com

سلام دوست عزیز من خیلی دنبال این کلیپها بودم اما الان نمیتوانم دانلودشان کنم با هر دانلودری هم که رفتم نشد اگه میشه اونارو یه جای دیگه آپلود کن یا به ایمیلم بفرست ممنونت میشم.

دوست عزیز من مشکلی ندیدم
احتمالا زمانی که شما مراجعه کردید پهنای باند سایت برای دانلود تمام شده بود
دوباره امتحان کنید اگه بازم مشکلی داشت براتون ایمیل می کنم

AlirezA سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:55 ق.ظ

Agha clipha ro mishe Download kard, vali Unzip nemikone, mige ye moshkeli dare

اگه دانلود نشه مشکل از سایته ولی اگه دانلود بشه و زیپش باز نشه مشکل از کامپیوتر شماست
شما اولین نفری هستی که میگی مشکل داره

سجاد چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ب.ظ http://__________________________________________________

خسته نباشید اگه میشه +۱۸ هم بذارین

سجاد شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارین
دوست عزیز من یه مشکل با w700 دارم
گفتم اینجا هم مطرح کنم شاید بتونین کمکم کنید
وقتی از مسیر منو/مدیریت فایلها/صداها/صداهای زنگ روی یه آهنگ (استفاده به عنوان) رو انتخاب می کنم اول ال سی دی سفید میشه بعد چند بار روشن خاموش میشه و حدود 30 ثانیه طول میکشه تا سیمکارت رو شناسایی کنه . می خواستم ببینم مشکل از کجاست؟ اگه ممکنه به من ایمیل بزنید

دوست عزیز اولین بار همچنین موردی رو می شنوم شرمنده نمی دونم

چکاد یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:59 ق.ظ http://www.poshtepanjareh2.persianblog.com

کلیپ کل کل دختر و پسری تو مترو
فایلش خرابه اگهمیشه دوباره بذارش

فکر نکنم خراب باشه خیلی وقته گذاشتم کسی هم نگفته تا حالا خرابه
فکر کنم میزان دانلود از پهنای باند من بیشتر بود و فعلا قطع کردن
بهتره چند روز دیگه امتحان کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد