وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

هزینه تماس با ایرانسل ارزانتر از هزینه تماس با MCI و تالیا شد!


 

براساس اعلام سازمان تنظیم مقررات تعرفه مکالمه از تمام شبکه‌‌های ارتباطی ثابت و سیار از هر نقطه کشور برای ارتباط با شبکه ایرانسل دقیقه‌ای 447 ریال محاسبه می‌شود.

سازمان تنظیم مقررات روز گذشته طی نامه‌ای به تمامی شرکت‌های مخابرات استانی اعلام کرد تا مکالمات مشترکان شبکه‌های ثابت و سیار را از تمامی نقاط کشور برای تماس با سیم‌کارت‌های ایرانسل، دقیقه‌ای 447 ریال محاسبه کنند. این در حالی است که چنانچه مشترکان تلفن ثابت در کشور قصد مکالمه با سیم‌کارت‌های اپراتور اول و تالیا را داشته باشند باید به مجموع مکالمات، هزینه بین شهری را اضافه کنند که حدودا برای هر دقیقه تماس 700 ریال باید پرداخت کنند.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
~سحر~ شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:42 ب.ظ http://Saharam.Blogsky.com

سلام،
از اطلاعات بسیار خوبی که در این وبلاگ گذاشتین تشکر می کنم!
من می خوام گوشیم رو عوض کنم و از مطالب وبلاگتون خیلی استفاده کردم و بالاخره با خودم به نتیجه رسیدم!!!
ممنونم!

معین یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام عزیزم
من یه سوال در مورد N95 نوکیا داشتم که تو ایران کار میکنه یا نه؟ یکی قرار برام از فنلاند بیاره

اگه کدشو بدی مخابرات برات باز کنه چرا کار نکنه؟

محسن کمالی پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام.
اول از همه از شما به خاطر زحماتی که برای گرداوری مطالب این سایت میکشید تشکر میکنم. در ضمن یه سوال هم دارم و اون اینه که منظور شما از اینکه گوشی رو بدیم مخابرات کدشو باز کنه یعنی چه ؟ (در مورد گوشی مثل ان نود و پنج) و دوم اینکه آیا مخابرات از ما پولی هم بابت این کار میگیره یا نه؟ و سوم اینکه ایا امکان داره ما یه گوشی بیاریم که مخابرات از باز کردن کدش خودداری کنه؟
***با تشکر محسن کمالی**

منظور من IMEI کد گوشیه که توسط مخابرات برای شبکه تعریف میشه تا بتونین از گوشی استفاده کنید مثل پلاک ماشین . ماشین بخری پلاک نداشته باشی که نمی تونی بیاری تو خیابون
در مورد قیمتشم اطلاع دقیقی ندارم

معمولا اگه قاچاقی بیاد گیر میدن و پول ازت میگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد