وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

مروری بر Sony Ericsson W700

 

سونی اریکسون W700 یکی دیگر از مدل های سری واکمن سونی اریکسون است که از خیلی لحاظ شبیه به مدل واکمن W800 می باشد و همانند W800 مجهز به دوربین 2 مگاپیکسلی است. از دیگر خصیصه های مهم این گوشی می توان اسلات کارت حافظه از نوع PRO Duo که قابل ارتقاء تا 2 گیگابایت است، اشاره کرد.

 

خصیصه های کلیدی

  • طراحی زیبا و اندازه متوسط
  • دوربین 2 مگاپیکسلی به همراه فلش
  • اسلات کارت حافظه از نوع PRO Duo (قابل ارتقاء تا 2 گیگابایت)
  • صفحه کلید مناسب
  •  Mp3 Player
  • رادیو FM همراه با RDS

طراحی این گوشی زیبا و منحصر به جوانان است و مدل موتورولا ROKR E2 رقیب اصلی این گوشی به حساب می آید. W700 در آپریل 2006 وارد بازار شد.

سونی اریکسون W700 ابعادی برابر با 5/25*46*100 میلی متر و وزنی معادل 99 گرم دارد. با چنین ابعادی این گوشی جزو گوشی های متوسط به شمار می رود. در کناره سمت راست گوشی دو کلید وجود دارد. در قسمت بالا کلید کنترل کننده و در قسمت پایین دکمه فعال کننده دوربین جای گرفته است. در قسمت بالایی کناره سمت چپ نیز دکمه پخش کننده موسیقی و در قسمت پایین آن اسلات کارت حافظه تعبیه شده است. البته در کناره سمت چپ گوشی ، آرم سری واکمن نیز به زیبایی طراحی شده است.

صفحه نمایش W700 از نوع TFT با درجه وضوح 176*220 پیکسل و در ابعاد 28*35 پیکسل به همراه 262هزار رنگ می باشد. کیفیت صفحه نمایش این گوشی نسبتاً خوب است و 7 خط متنی را بطور همزمان نمایش می دهد. چندین تم از قبل در گوشی قرار دارد و می توانید به دلخواه هر کدام از آنها را تنظیم کنید. قابل ذکر است امکان قرار دادن تصاویر متحرک در پیش زمینه صفحه نمایش نیز فراهم شده است.

 

دوربین سونی اریکسون W700، دو مگاپیکسلی و با درجه وضوح متوسط است. این دوربین دارای 4X زوم دیجیتال به همراه فلش و چندین تنظیم برای تصاویر می باشد و همچنین قابلیت ضبط ویدیویی نیز دارد.

باتری این گوشی از نوع Li-Pol 900 mAh (BST-37) می باشد که تأمین کننده 7 ساعت زمان مکالمه و 400 ساعت حالت آماده است و در صورتی که از پخش کننده موسیقی آن استفاده می کنید تا 30 ساعت دوام می آورد.

دفترچه تلفن W700 گنجایش 1000 شماره البته به اضافه شماره های ذخیره شده در سیم کارت را دارد. برای هر شخص تا 6 شماره، آدرس ایمیل، ... را دارد و همچنین می توانید به هر شخص یک عکس و یک آهنگ زنگ اختصاص دهید که  هنگام  تماس شخص مربوطه با شما، ظاهر می شود و  با یک  زنگ مخصوص قابل شناسایی است. البته قابل ذکر است که تنها برای 10 نفر امکان اختصاص دادن آهنگ زنگ خواهید داشت. اسامی را می توان گروه بندی کرد. برای جستجو در دفترچه تلفن نیز تنها کافی که تک تک حروف نام شخص مورد نظر را تایپ کنید.

برای آهنگ زنگ گوشی می توانید از فایل های Mp3 و یا زنگ های پلی فونیک 40 گانه استفاده کنید. حالت لرزشی آن نیز خوب است.

این گوشی قابلیت ذخیره 30 شماره ای که اخیراً با آنها در ارتباط بوده اید را دارد که در لیست های جداگانه ای شامل: تماس های از دست رفته، تماس های ارسالی و تماس های دریافتی می شوند، جای می گیرند.

W700، 34 مگابایت حافظه داخلی دارد البته همانطور که قبلاً نیز به آن اشاره شد این گوشی دارای اسلات کارت حافظه نیز هست که امکان افزایش میزان حافظه گوشی را تا 2 گیگابایت برایتان فراهم می کند.

W700 همچنین دارای امکاناتی از جمله شماره گیری صوتی برای 41 شماره، کنترل صوتی پروفایل ها و ضبط کننده صدا (ضبط کننده صدای W700 قابلیت ضبط تا اندازه ای که حافظه خالی داشته باشید، را دارد) در حالت آماده، تایمر، کرونومتر و یک ماشین حساب می باشد.

تقویم W700 به خوبی عمل می کند و تا 300 رویداد را می توانید در آن ثبت کنید. W700 همچنین دارای لیست To-Do است که این در این لیست امکان ذخیره تا 80 رویداد برای کاربران فراهم شده است.

برای شماره گیری سریع نیز می توانید از صفحه کلید عددی گوشی استفاده کنید به این صورت که برای هر شماره از 1 تا 9 یک میانبر اختصاص دهید.

هشدار دهنده W700 به خوبی عمل می کند , امکان شماره گیری مجدد به صورت خودکار نیز فراهم شده است. استفاده از بلندگو گوشی در حین مکالمه نیز امکانپذیر است.

W700 از سه باند GSM (900/1800/1900) پشتیبانی می کند.

سونی اریکسون W700 از SMS، MMS، EMS و SMS Chat به خوبی پشتیبانی می کند. از طریق SMS می توانید پیام های متنی، آهنگ ها زنگ و تصاویر متحرک ارسال و دریافت کنید. امکان ارسال پیام ها به صورت گروهی نیز وجود دارد. دیکشنری T9 نیز برای سهولت در تایپ نیز در گوشی ارائه شده است. از دیگر امکانات ویرایشگر پیام ها W700 می توان به الگو ها اشاره کرد.

W700 از ایمیل ها نیز به خوبی حمایت می کند و با پروتکل های SMTP/POP3 کار می کند.

تقریباً می توان گفت که سونی اریکسون W700 از بیشتر امکانات اتصال بهره مند است که از جمله آنها می توان به بلوتوث نسخه 2 ، پورت مادون قرمز و کابل USB اشاره کرد. از دیگر خصیصه های اتصال آن می توان به WAP 2.0، GPRS کلاس 10و IrDA اشاره کرد. همسان سازی با PC نیز به راحتی امکانپذیر است.

از دیگر امکانات سونی اریکسون W700، رادیو FM می باشد دارای RDS نیز می باشد. از خصیصه های آن امکان ذخیره 20 کانال رادیویی، جستجوی اتوماتیک برای یافتن کانال و صدای استریو می باشد.

همانطوری که از اسم این سری از گوشی سونی اریکسون پیداست، این سری گوشی ها بیشتر قابلیت های واکمن از جمله کلیدهای منحصر به پخش کننده و همچنین قابلیت پخش بیشتر فرمت ها نیز دارند. پخش کننده موسیقی W700 نیز قابلیت پخش فایل های Mp3، AAC و ААС+ را دارد.

از خصیصه های سرگرم کننده W700، MusicDJ (برای ساختن ملودی) و VideoDJ می باشند که البته VideoDJ بسیار سرگرم کننده تر است و همچنین چندین بازی نیز در گوشی از قبل نصب شده و امکان دانلود هم فراهم شده است.

 

سخن آخر

 طراحی زیبای سونی اریکسون W700 همچنین خصیصه های خوب آن از جمله دوربین 2 مگاپیکسلی و قابلیت افزایش حافظه گوشی تا 2 گیگابایت سبب جذب  جمع کثیری از کاربران شده است. البته کمبودهایی نسبت به مدل W800 در آن خواهید یافت اما همچنان علاقمندان مخصوص خود را دارد.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فائزه سوداگری شنبه 29 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:13 ب.ظ http://manosokoot.blogfa.com

سلام.
من یه سوال دارم. به طور کلی W700 رو توصیه می کنید یا k750 ؟
من بین انتخاب این دو تا گوشی مونده ام.
یه سوال دیگه،‌ با قیمت حدود قیمت k750 کدوم مدل نوکیا رو توصیه می کنید؟

من دبلیو ۷۰۰ رو
۱) کا ۷۵۰ دیگه خض شده مثل ۶۶۰۰
۲) حافظه ۲۵۶ مگابایت دبلیو ۷۰۰
۳) صدای بهتر هم با اسپیکر و هم با هدفون

می تونی ۳۲۳۰ هم قیمت کا ۷۵۰ رو هم بخری

فائزه سوداگری دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:50 ق.ظ http://manosokoot.blogfa.com

خیلی ممنون از اطلاعاتی که دادین.

لطف دارید.مرسی

سجاد سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام ممنون از اطلاعات من فردا میخوام یه گوشی بخرم از اینترنت خیلی اطلاعات گرفتم من بین نوکیا ۳۲۵۰ وسونی دبلیو ۸۰۰ گیر کردم عاشق هردوتاشون شدم به نظر شما کدومشون رو بگیرم که حداقل یه سالی ازش سیر نشم واستفاده کنم. راستی شما خودتون این حرفو قبول دارین که بعضیها میگن دبلیو ۸۰۰ دخترونست؟
ممنون

دبلیو ۸۰۰ دارای حافظه ۳۴ مگابایتی داخلی و ۵۱۲ همراه مموری هستش
۳۲۵۰ دارای سمبین سری ۶۰ هست
۲ تا نکته بالا مزیت های هر دو گوشی هستن
ولی یک نکته ۳۲۵۰ طراحی زیبا تری داره ولی دبلیو ۸۰۰ کوچیکتر و سبکتره

فکر کنم ۳۲۵۰ بگیری بهتره اخه دبلیو ۸۰۰ دیگه دست همه هست

دخترونش به خاطر رنگ روشن نارنجیشه اخه خوشت نمیاد ۷۰۰ بگیر که فقط مموریش ۲۵۶ و فرق چندانی با ۸۰۰ نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد