وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

منحصربه‌فردترین شماره تلفن همراه، به موزه می‌رود

 

رئیس اداره ارتباطات شرکت ارتباطات سیار از احتمال قرار گرفتن منحصر بفردترین شماره تلفن همراه کشور (09123456789) در موزه ارتباطات سیار خبر داد.

سعید عسکری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت بی‌نظیرترین شماره تلفن همراه کشور، اظهارداشت: در صورت انجام مزایده، منحصر به فردترین شماره تلفن همراه قطعا بالای نیم ‌میلیارد تومان به فروش می‌رسد و بدین‌ترتیب از نظر قیمت فروش نیز، حتی در سطح بین‌المللی رکوردار و بی‌نظیر می‌شود.

وی افزود: شماره 09123456789 از اردیبهشت ماه سال گذشته تاکنون، برای انجام وظیفه اداری (پاسخگویی به رسانه‌ها) در اختیار اداره ارتباطات شرکت ارتباطات سیار بوده است.

عسکری اضافه کرد: بعد از انتشار خبر این شماره و بازتاب وسیع آن در رسانه‌های داخلی و حتی خارجی، دیگر 09123456789 یک شماره ملی است و از امروز، شماره دیگری برای بخش رسانه‌ای شرکت ارتباطات سیار، تخصیص می‌یابد.

رئیس اداره ارتباطات شرکت ارتباطات سیار انتشار خبر مربوط به این شماره را یک عمل حرفه‌ای، به دنبال اعلام خبر آغاز مزایده شماره‌های رند توصیف کرد.

وی در مورد آینده این شماره اظهار امیدواری کرد که سوگلی پرشین سل (مجموعه اپراتورهای سلولی کشور) به صورت سمبلیک، در موزه ارتباطات سیار کشور نگهدای شود، یا اگر تصمیم بر واگذاری آن است، دست کم با توجه به بی‌نظیربودن آن، مزایده‌اش هم بی‌نظیر باشد و در یک حراج اینترنتی یا حضوری و با اطلاع‌رسانی وسیع قبلی به فروش برسد.

عسکری گفت: در صورت انجام مزایده، این شماره قطعا بیش از نیم ‌میلیارد تومان به فروش می‌رسد و بدین‌ترتیب از نظر قیمت فروش نیز، حتی در سطح بین‌المللی رکوردار و بی‌نظیر می‌شود.

------

اما نکته جالب خبری که قبل از این خبر داغ تر بود و من نیز روی وبلاگ قرار داده بودم این بود

-----

 

قیمت پایه منحصر بفردترین شماره مرتب تلفن همراه کشور یعنی 09123456789 در حال حاضر و در بازار سیم کارت تهران 70 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس، شماره تلفن همراه 09123456789 تنها شماره موجود در شبکه تلفن همراه است که با 09 آغاز و با 9 نیز ختم می‌شود.
همچنین در شبکه تلفن همراه کشور غیر از این شماره تلفن، شماره دیگری که با ترتیب اعداد 1تا 9 باشد، وجود ندارد.
برخی کارشناسان بازار سیم کارت نیز معتقدند: در صورت برگزاری حراج این شماره توسط شرکت ارتباطات سیار پیش بینی می‌شود این شماره به قیمت بالای یکصد میلیون تومان به فروش رود که در این صورت تمامی رکوردهای فروش سیم کارت مرتب و رند را می‌شکند.
البته باید دید که شرکت ارتباطات سیار این شماره را برای فروش عرضه خواهد کرد یا خیر؟

در اولین مزایده شماره‌های رند و مرتب تلفن همراه دولتی که ماه جاری برگزار می‌شود ، کمترین قیمت پیشنهادی برای شماره 09126501144 ششصد هزار تومان و بیشترین قیمت پیشنهادی نیز 30 میلیون تومان برای شماره 09122222222 در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس، قرار است 500 شماره رند و مرتب تلفن همراه از جمع حدود 400 هزار شماره با کدهای مختلف از طریق مزایده واگذار شود.متقاضیان می‌توانند از روز سه شنبه 18مهرماه با مراجعه به دفاتر اعلام شده، اسناد مزایده‌ شماره‌های رند تلفن همراه را دریافت کنند.
داوطلبان می‌توانند پس از واریز بهای خرید اسناد به مبلغ ‌50 هزار ریال و به ازای هر شماره تلفن همراه به حساب شماره‌ ‌90125 بانک ملی شعبه‌ پردیس و ارایه‌ رسید بانکی به یکی از محل‌های فروش اسناد مزایده اسناد را دریافت کنند.
متقاضیان تا ششم آبانماه فرصت دارند که مدارک تکمیلی مربوطه را تحویل بدهند. همچنین متقاضیان باید معادل 10 درصد قیمت پایه هر سیم کارت را در قالب چک تضمین شده بانکی به شرکت ارتباطات سیار بدهند.

 

لیست ۵۰۰ شماره رند سیم کارت های تلفن همراه شرکت کننده در مزایده به همراه قیمت 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
میثم پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:23 ق.ظ http://tehrannet.mihanblog.com

سلام اگه ممکنه یه مقایسه بین گوشیهای نوکیا مدل ۶۲۳۰i و ۶۲۳۳ انجام بدید.
متشکرم

این دو مدل قابل مقایسه با هم نیستند
۶۲۳۳ مدلی شاخص با امکانات:
گوشی نسل سوم 3G
پشتیبانی از باند UMTS و HSCSD
صفحه نمایش بزرگ ۲۴۰*۳۲۰ با کیفیت ۲۵۶هزار سلول رنگی
زنگ ۶۴ پلوفونیک
کارت Micro SD قابل افزایش تا ۲ گیگابایت
GPRS و EDGE کلاس ۱۰
دوربین ۲ مگایکسلی

۶۲۳۰i دارای امکاناتی:
گوشی ۳ باند معمولی
صفحه نمایش ۲۰۸*۲۰۸ با کیفیت ۵۶ هزار سلول رنگی
زنگ ۶۴ لوفونیک
کارت MMC تا ۵۱۲ مگابایت
پشتیبانی از باند HSCSD
GPRS و EDGE کلاس ۱۰
دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد