وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

گوشی جدید نوکیا به نام 6085 + عرضه نسل جدید بازی های تلفن همراه

 

گوشی جدید نوکیا به نام 6085

بتازگی نوکیا مدل جدید خود را به نام 6085 عرضه کرده است. این گوشی چهار بانده همراه با پشتیبانی EDGE و اتصال بلوتوث تمدید شده می باشد. نوکیا 6085 از هدست  wireless (پروفایل A2DP) پشتیبانی می کند. این هدست استریو هم برای رادیو FM و هم برای پخش کننده موسیقی استفاده می شود. 6085 دارای اسلات کارت حافظه از نوع microSD می باشد که قابل ارتقاء تا 2 گیگابایت است.

بیشتر خصیصه ها آن معمولی هستند، صفحه نمایش داخلی این گوشی با درجه وضوح کم و قابلیت نمایش 256 هزار رنگ، صفحه نمایش خارجی آن منوکرومی و دوربینی از نوع VGA دارد.

طراحی این گوشی دقیق است، صفحه کلید مناسب و ساختمان شکیل این گوشی استفاده از آن را راحت کرده است.

صفحه نمایش 6085 بزرگ و همراه با 262 هزار رنگ است. این صفحه نمایش با نور آبی بسیار خوشایند برای چشمان است و اطلاع یافتن از نام تماس گیرنده، زمان تماس، میزان سیگنال و موقعیت باتری نیز بدون باز کردن گوشی امکانپذیر است.

نوکیا 6085 شامل دوربین همراه با ضبط کننده ویدیویی و حافظه قابل ارتقاء می باشد. این گوشی مطمئناً با پخش کننده موسیقی و رادیو FM همچنین هدست بلوتوث بی سیم، توجه خیلی از علاقمندان موسیقی را به خود جلب خواهد کرد.

عکس ها، فیلم ها و موسیقی ها را می توانید در کارت حافظه گوشی که قابل ارتقاء تا 2 گیگابایت است، ذخیره کنید. از جمله خصیصه های اتصال 6085، اتصال بی سیم بوسیله تکنولوژی بلوتوث و USB است و همسان سازی با PC برای انتقال اطلاعات نیز امکانپذیر می باشد.

از دیگر قابلیت های 6085، SMS، MMS، ایمیل و push to talk است. نوکیا 6085 دارای مرورگر XHTML برای آپلود کردن تصاویر و ... همچنین EDGE برای اتصال سریع می باشد.

باتری 6085 از نوع Li-Ion 970 mAh (BL-5C) که تأمین کننده 5 ساعت زمان مکالمه و  حالت آماده تا 10 روز (240 ساعت ) است.

نوکیا 6085 در چند رنگ (مشکی، طلایی، صورتی و نقره ای)در سبتامبر 2006 وارد بازار شده و قیمتی معادل 175 یورو دارد.

 

نوکیا نسل جدید بازی‌های تلفن‌ همراه را عرضه می‌کند

شرکت نوکیا از اواسط سال آینده‌ی میلادی نسل جدید بازی‌های مخصوص تلفن‌ همراه را عرضه خواهد.

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، براساس توافق میان نوکیا - بزرگ‌ترین سازنده‌ی گوشی تلفن ‌همراه در جهان - و شرکت الکترونیک آرتز (EA) - بزرگ‌ترین سازنده‌ی بازی‌های ویدیویی - آن دسته از مشترکان تلفن‌ همراه در جهان که محصولات نوکیا را خریداری می‌کنند، امکان دسترسی به جدیدترین بازی‌های مخصوص تلفن‌ همراه تولید شده از سوی EA را خواهند داشت.

به گفته‌ی سخنگوی شرکت الکترونیک آرتز، تلفن‌های مدل S60 نوکیا اولین سری از بازی‌های نسل جدید بازی‌های تلفن همراه را عرضه خواهد کرد.

طبق این توافق، هفت بازی جدید محصول الکترونیک آرتز از کریسمس در گوشی‌های نوکیا قابل دانلود و استفاده خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد