وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

۱۲ تم از نانسی اجرم خواننده لبنانی برای نوکیا سری ۶۰

 

  

  

  

  

 

نظرات 8 + ارسال نظر
رضا حاجی زاده پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:39 ب.ظ

دمت گرم!خیلی حال کردم مخصوصاَ با تم های زیبات!

جواد جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ب.ظ

آ
لی بگراند خف بزار

آیینه شکسته چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:50 ق.ظ http://ayenehshekasteh.persianblog.com

سلام. وبلاگ خیلی مفیدی داری. این لینک‌هایی که برای این تم‌ها گذاشتی مشکل دلره. دانلود نمیشه

ستاره دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:16 ب.ظ

وبلاگت عالیه فقط چرا تم های نانسی دانلود نمیشن؟یه کاریش بکن...

احتمالا اشکال از سروری هست که توش UP Load کرده ام
شرمنده
احتمالا تا چند روز دیگه خودش درست بشه

مسی جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:26 ق.ظ

چرا تمهای نانسی توی گوشی اجرا نمیشه ؟؟؟؟

مسی جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:36 ق.ظ

آقا من نانسی دوست دارم پس چه کار کنم یا گوشی باز نمیکنتشون یا زیپ شده!!!!

اول باید زیپو باز کنی بعد رو گوشی ببری و نصب کنی

تارا پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:19 ب.ظ

چرا نانسی اجرا نمی شه

لینک رو بده من امتحان کنم فکر نکنم مشکلی از لینک ها باشه

مهسا شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:50 ب.ظ http://navaye-eshgh68.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد