وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

مدل جدیدی ازسونی اریکسون سری Zبه نام Z610با طراح زیبا بدنه خارجی

 

Network UMTS / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900


 

Size Dimensions 94.5 x 49 x 20 mm
Weight  110 gr


 

Display Type TFD, 256K colors
Size 176 x 220 pixels - Second external OLED display (128 x 36 pixels

 

Ringtones Type Polyphonic (72 channelsCard slot Memory Stick Micro (M2) - 16 MB internal memory

 

GPRS, Class 10 (4+1/3+2 slots), 32 - 48 kbps
HSCSD, Yes
EDGE, No
3G Yes, 384 kbps
WLAN, No
Bluetooth, Yes v2.0
Infrared port, No
USB, Yes v2.0

 

Messaging MS, EMS, MMS, Email, Instant Messaging
Browser WAP 2.0/xHTML, HTML(NetFront), RSS feeds

 

Camera  2 MP, 1600x1200 pixels, video; secondary video call camera

 

Java MIDP 2.0
MP3/AAC/AAC+/eAAC+ player
3G video calling and messaging
T9
Image viewer
Picture editor
Organiser
Voice memo
Built-in handsfree

 

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام
من می خوام ۱ گوشی جدید بخرم اگر راهنماییم کنی کمک بزرگی کردی

۱ مقایسه بین N70,nokia3250,W810 می خوام ۱ مقایسه خوب باشه چون مثلا من شنیدم با اینکه دوربین n70,3250 هر دو ۲ مگا پیکسل ولی از n70 بهتره

کلا خودم نوکیا رو ترجیح می دم و دوست دارم گوشی سیمبین باشه و از شکل ۳۲۵۰ بیشتر از n70 خوشم میاد

در مورد صدا و پخش آهنگشون هم توضیح بدی ممنون می شم
در اخر اگر در حدود قیمت این گوشی ها گوشی دیگه ای رو پیشنهاد می کنی لطفا بگو

مرسی

رضا سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:40 ب.ظ

۱ سوال دیگه اینکه من گوشی خودم ۷۶۱۰ باگرفتن گوشی جدید مثل ۳۲۵۰ می تونم از برنامه های قبلی استفاده کنم یا نه؟!

سینا چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.gsmworld.ir

اشتباه شده بود. درستش کردم. با اجازت این مطلب گوشی های زیبات رو تو وبلاگ می نویسم البته با ذکر منبع

نغمه چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:43 ق.ظ

سلام
خسته نباشید!
میشه قیمت این گوشی رو اگه می دونی لطف کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد