وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

پاسخ به نظر ۳ دوست بازدیدکننده

 

یکی از دوستان به نام آقا رضا سوال کرده که بین گوشی های Motorola V3 و Sony Ericsson K750 و Nokia 7610 کدومش بهتره البته خودش از V3 خوشش میاد ولی شنیده که اگه خراب بشه باید بندازتش دور؟

در جوابش باید بگم گوشی های موتورولا در ایران به دلیل ساخت آمریکا بودن شرکتی ضمانتش نمیکنه

ولی در جواب بهترین مدل من K750 رو پیشنهاد میکنم ولی اگه از موتورولا خوشت میاد V3x رو انتخاب کن

 

دو تا از دوستان دیگه که اسمشون خاطم نیست سوال کردن:

۱) Sony Ericsson K800i تو بازار چنده؟

۲) بین Motorola V3-V3i-V3x کدومش بهتره؟

 

در جواب اولی باید بگم نمیدونم قیمتش چنده ضمنا شک دارم وارد بازار داخل شده باشه ولی دوستان دیگه ای که اطلاع دارن بگن تا منم اعلام کنم

در جواب دومی V3x به دلیل دوربین ۲ مگاپیکسلی و پشتیبانی از کارت حافظه و طراحی جالبتر صفحه کلید بهترین گزینه است

منتظر نظرات شما دوستان هستم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سجاد یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام خسته نباشی
من میخواستم بدونم بین گوشیهای ساسونگ d8۲۰
نوکیا ۶۲۹۰
سونی 800
کدوم بهتره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
مرسی

majdi جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:20 ب.ظ http://www.majdi.blogfa.com

سلام..
من میخواستم بدونم افت قیمت w810 به خاطر چی بوده که حتی قیمت ان از w800 و ۳۲۵۰ پایین تر امده است....

محمد شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:46 ب.ظ

لطفا به ترتیب از بهترین به بدترین گوشیهای زیر برایم مرتب کنید :
نوکیا n70
موتورولا v3x
نوکیا 6125
نوکیا ۶۱۳۱
نوکیا ۶۶۸۰
نوکیا ۶۶۸۱

۱) نوکیا N۷۰
۲)موتورولا V۳X ( به دلیل زیبایی و باریک بودن)
۳) نوکیا ۶۱۳۱ ( صفحه نمایش داخلی بزرگ با کیفیت ۱۶ ملیون رنگ)
۴) نوکیا ۶۶۸۰
۵) نوکیا ۶۶۸۱
۶) نوکیا ۶۱۲۵

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد