وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

موتورولا،سال آینده بزرگ‌ترین سازنده‌ گوشی ‌تلفن همراه جهان میشود

 

تجارت جهانی گوشی تلفن‌ همراه در سه ماهه‌ی دوم امسال با ‌٢٦ درصد رشد به ‌٢٣٥ میلیون دستگاه رسید و شرکت نوکیای فنلاند همچنان پیشتاز بازار جهانی گوشی تلفن ‌همراه است.

براساس این گزارش، شرکت‌های نوکیا و موتورولای آمریکا در مجموع ‌٥٥ درصد از بازار جهانی گوشی تلفن همراه را در سه ماهه‌ی دوم امسال در اختیار خود گرفتند.

پایگاه خبری بیزنس وایر در گزارشی اعلام کرد که در این میان، اگرچه نوکیا همچنان محبوب‌ترین برند گوشی تلفن ‌همراه جهان است، اما موتورولا توانسته در مقایسه با سه ماهه‌ی دوم سال گذشته رشد ‌٥٢ درصدی را به دست آورد، این در حالیست که رشد نوکیا ‌٣٢ درصد بوده است.

به گفته‌ی تحلیلگران، درصورتی‌که روند کنونی رشد دو شرکت به همین شکل ادامه یابد، موتورولا در نیمه‌ی نخست ‌٢٠٠٧ جایگزین نوکیا به عنوان بزرگ‌ترین شرکت سازنده‌ی گوشی تلفن‌ همراه جهان خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، سامسونگ با ‌١١ درصد اختلاف سهم نسبت به موتورولا در رده‌ی سوم جهان ایستاده است و پس از آن سونی اریکسون در رتبه‌ی چهارم قرار دارد.

براساس این گزارش، نوکیا در سه ماهه‌ی دوم امسال ‌٤/٧٨ میلیون دستگاه فروش داشته است که ‌٣/٣٣ درصد از سهم بازار را در اختیار گرفت.

پس از آن، موتورولا با ‌٩/٥١ میلیون دستگاه، سامسونگ ‌٣/٢٦ میلیون دستگاه، سونی‌اریکسون ‌٧/١٥ میلیون دستگاه و ال.جی ‌٣/١٥ میلیون دستگاه فروش داشته‌اند.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
۲۵cent سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:39 ب.ظ http://25cent.blogsky.com

سلام وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی داری به همین دلیل بهت تبریک می گم:اگه دوست داشتی به ما هم سری بزن ونظر بده و اگه دوست داشتی ای دی هم بذار.در ضمن ما با تبادل لینک و لوگو هم موافقیم.با تشکر عضوی کوچک از خانواده بزرگ25

پدرام سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:18 ب.ظ http://elastiboy.mihanblog.com

سلام دوست عزیز اگه با تبادل لوگو موافقی پی ام بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد