وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

یک کامپیوتر جیبی، یک تلفن همراه‌ - EVEREX E900

 

 

اشاره:
‌‌ امروزه کامپیوتر جیبی به سبب امتیازاتی چون اندازه کوچک، وزن بسیار اندک، توانایی‌های صوتی و تصویری پیشرفته، پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کامل، انطباق کامل با Windows، تنوع تجهیزات جانبی، ارتباط بی‌سیم نظیر WiFi ،‌‌Bluetooth و Infrared، پورت‌های USB، دسترسی مستقیم به اینترنت، بهره‌مندی از دوربین دیجیتال و ... جایگاه ویژه‌ای را در بین کاربران مختلف نظیر جوانان، کارشناسان و مدیران کسب کرده است. یکی از کامپیوترهای جیبی مورد توجه کاربران، مدل E900 شرکت EVERX است که در ایران نیز نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش (یاس‌سرویس) دارد.

 

 

راهنمای انتخاب‌


در هنگام خرید یک دستگاه رایانه جیبی نخست سئوالات زیر را برای خود مطرح نمائید:
با دستگاه کامپیوتر جیبی خود چه کاری را می خواهید انجام دهید؟
آیا دسترسی به اینترنت برای شما مهم است؟‌
به چه نرم‌افزارهایی نیاز دارید؟
آیا به صفحه کلید نیاز دارید، یا صفحه کلید مجازی روی صفحه نمایش و سیستم تشخیص صدا کفایت می‌کند؟
عمر باتری باید چقدر باشد؟ (چند ساعت کار کافی است تا چندین روز بدون نیاز به شارژ مجدد از دستگاه استفاده کنید؟)‌
امکانات تلفن همراه برروی دستگاه تا چه اندازه برای شما مهم است؟ ‌
امکانات صوتی و تصویری تا چه میزان اهمیت دارد؟
امکانات سر گرمی نظیر بازی‌های دو بعدی و سه بعدی، بر روی دستگاه مهم است؟‌
چه میزان حافظه مورد نیاز است؟
چه تجهیزات جانبی مورد نیاز شماست؟
امکانات ارتباط بی سیم اهمیت دارد؟

شرح مختصر قابلیت‌های ‌‌EVEREX E900


‌‌‌E900 دارای سیستم عامل‌ ‌Windows XP Mobile و پردازشگر قدرتمند 400 مگاهرتزی، 192 مگابایت حافظه داخلی، شکاف ‌SD، صفحه نمایش لمسی8/2 اینچ 56/635 (Touchscreen) رنگ از نوع TFT‌ ‌LCD ،Bluetooth ،Infrared ، طراحی زیبا، دوربین 3/1 مگاپیکسل، وزن 170 گرم، GSM کلاس ده 4‌باند (1900/1800/900/850)، بلندگو و باتری قوی 1440 میلی‌آمپر می‌باشد.

طراحی
‌‌‌E900 دارای طراحی زیبا، مدرن و در عین حال کلاسیک می‌باشد که هر دو گروه کاربران سنتی و علاقمند به نوآوری را راضی می‌کند. گوشه‌های انحنادار آن در مقایسه با سایر محصولات مشابه جلوه‌ای خاص به آن می‌دهد، به راحتی در هر جیب قرار می‌گیرد و علاوه بر آن به‌وسیله یک کیف چرمی کمری به راحتی بر روی کمر نصب می‌گردد.

حذف
‌Key Pad شما را از غرق شدن در بین انبوه کلیدهای معمول بر روی گوشی‌های موبایل و دستگاه‌های ‌PDA آزاد کرده است و پاسخگویی به این نیاز را  برای کاربران عجول، به صفحه کلید مجازی بر روی صفحه لمسی دستگاه و نیز کیبورد استاندارد پرتابل بی سیم واگذار کرده است.

این خصیصه امکان بهره‌گیری هر چه بیشتر از فضای سطح دستگاه جهت اختصاص دادن آن به صفحه نمایش را ایجاد کرده است. در بالای صفحه نمایش، علاوه بر شکاف بلندگو، دو
‌‌LED جهت اعلام وضعیت شبکه، ارتباط بلوتوث، پیام‌های رسیده و تماس‌های بی‌جواب، با رنگ‌های متفاوت ونیز‌ ‌Infrared قرار گرفته است.

در پایین صفحه نمایش، ابزار کنترل پنج جهتی و چهار کلید مستقل، یکی جهت فعال کردن صفحه‌
‌M-Desk که تقریبا تمام امکانات موجود بر روی دستگاه را در چهار Phone،‌PDA ،‌Fun و ‌System در اختیار شما قرار می‌دهد، دیگری جهت فعال کردن تماس و شماره‌گیری بر روی صفحه نمایش، کلید قطع تماس و نیز میانبر بستن صفحات باز شده و یک کلید هم جهت دسترسی سریع به دفتر تلفن هوشمند و لیست تماس‌ها قرار دارد.

شکاف
‌SD در لبه بالایی ودر کنار دکمه روشن کردن قرار گرفته است. در لبه کناری دستگاه دکمه‌های دسترسی سریع به دوربین، کم و زیاد کردن صدا و بزرگ‌نمایی تصویر، دکمه ضبط صدا و فراخوانی صوتی برنامه ها، دکمه ‌Reset  دستگاه و درگاه خروجی استریو قرار دارد.

در زیر دستگاه، درگاه ارتباطی
‌USB و شارژر به صورت همزمان و نیز شکاف میکروفون قرار دارد. این دستگاه امکان شارژ AC، فندکی و درگاه ‌‌USB را داراست. در پشت دستگاه دوربین دیجیتال 3/1 مگاپیکسل، فلاش جهت عکاسی در مکان‌های تاریک، قلم و درب محفظه باطری و سیم‌کارت قرار دارد.

 

توانایی سرعت و ظرفیت


‌‌‌E900 دارای پردازشگر 400‌مگاهرتزی شرکت ‌‌Samsung است که قدرت و سرعت بالا‌یی برای اجرای برنامه‌ها دارد.‌
این دستگاه دارای 192 مگابایت حافظه داخلی (64 مگابایت
‌RAM و 128 مگابایت ROM)  می‌باشد و کاربر با افزودن حافظه از طریق شکاف SD، امکان استفاده از حافظه تا میزان 4 مگابایت را دارد.

مودم داخلی این دستگاه امکان ارتباط مستقیم به اینترنت را از طریق سرویس دیتای مخابرات میسر کرده است.

قدرت گیرندگی


‌E900، یک دستگاه گوشی ‌GSM چهار باند می‌باشد که امکان دسترسی به سرویس‌های مخابراتی ‌GSM را در تمامی دنیا فراهم می‌نمایند (دستگاه‌های مشابه حداکثر دارای سه باند می‌باشند)، کیفیت صدای دریافتی و ارسالی بسیار مطلوب بوده و از آنتن‌دهی لازم برخوردار است، همینطوراز ‌GPRS کلاس 10 جهت انتقال اطلاعات با سرعت‌‌ ‌‌54K بهره می‌گیرد.

صدا و تصویر


صفحه نمایش 8/2‌اینچی این دستگاه دارای وضوح و شفافیت مطلوب جهت پخش تصاویر، و نیز بلندگوی آن دارای صدایی صاف و شفاف می‌باشد.

دوربین


دوربین 3/1‌مگاپیکسلی این دستگاه، امکان ثبت تصاویر در حالت‌های آفتابی، سایه، نور فلورسنت، شب، ابری و اتوماتیک، در فرمت‌های‌ ‌BMP و ‌JPG با  وضوح 144‌ 671‌xتا 960‌0821‌x را در اختیار قرار می‌دهد. این دستگاه قابلیت ضبط فیلم با وضوح320*240 تا 128*96 با فرمت ‌‌BT1 و ‌GP3 در حالت‌های آفتابی، سایه، نور فلورسنت، شب، ابری و اتوماتیک به صورت معمولی، نگاتیو، سیاه و سفید، رنگی و آینه‌ای را به همراه ضبط صدا و یا بدون آن دارا می‌باشد.

نرم افزار


E900 دارای سیستم عامل‌‌ 2003 ‌MS Windows Mobile بوده و قابلیت اجرای کلیه نرم‌افزارها و برنامه‌های سفارشی سازگار با ‌Windows XP Mobile و برنامه‌های چند‌رسانه‌ای را دارد. برنامه‌هایی نظیر ‌MS Word ،MS Excel ،‌Windows Media Player 10 ،Calendar ،Tasks ،Voice Recorder ،Internet Explorer ،MS Reader ،‌VPN Client و ... بر روی این دستگاه بصورت پیش فرض قرار دارد، ضمن آنکه نصب دیگر برنامه‌ها نیز بر روی آن مقدور می‌باشد.

عمر باتری

 
‌‌‌E900 دارای باتری قدرتمند 1440 میلی آمپر می‌باشد که امکان سرویس‌دهی تا 200 ساعت در حالت آماده به کار، تا 12 ساعت کار با رایانه و تا 6 ساعت مکالمه را به کاربر می‌دهد.

 

نتیجه‌گیری‌


با توجه به مطالب فوق ‌‌E900 می‌تواند گزینه‌ای مطلوب برای رده‌های مختلف کاربران رایانه‌های جیبی باشد. ضمن آنکه 25‌ماه گارانتی یاس سرویس، نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش شرکت‌ ‌EVEREX به شماره
تماس 7 ‌‌- ‌‌88704145، پشتوانه‌ای جهت اطمینان خاطر خریداران این محصول با ضمانت نامه یاس سرویس خواهد بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد