وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

اولین پخش‌کننده WMA برای تلفن‌های همراه

 

 



اشاره :

WMA Plus! 1.0.0 یک پخش‌کننده موسیقی برای سیستم‌عامل‌های Symbian است که می‌تواند از فرمت Windows Media Audio یا ‌WMA مایکروسافت پشتیبانی کند.


بالاخره یک پخش‌کننده برای فایل‌های ‌WMA مخصوص گوشی‌های تلفن‌همراه هم ارائه شد.

WMA Plus! 1.0.0 یک پخش‌کننده موسیقی برای سیستم‌عامل‌های Symbian است که می‌تواند از فرمت Windows Media Audio یا ‌WMA مایکروسافت پشتیبانی کند. غیراز WMA، فرمت‌های محبوب دیگری هم توسط این نرم‌افزار پشتیبانی‌می‌شوند که عبارتند از: ‌MP3، MP4 ،M4A ،ogg ،aac ،‌‌amr و‌ ‌mid.
 
احتمالاً به این خاطر این نرم‌افزار را ‌‌WMA Plus نامگذاری کرده‌اند که می‌تواند غیر از فرمت WMA، فرمت‌های دیگر را نیز پخش‌کند.

این فرمت که امروزه یکی از محبوب‌ترین فرمت‌های اینترنتی است، به علت حجم کم‌تر آن نسبت به ‌‌MP3 و کیفیت قابل قبول پخش موسیقی، طرفداران زیادی پیداکرده‌است. نرم‌افزار ‌Windows Media Player نسخه 9 و 10 که روی ویندوز ‌XP نصب است، می‌تواند به سادگی آهنگ‌های تراک موجود روی سی‌دی‌های صوتی را به فایل‌های WMAتبدیل‌کند.

در نرخ بیت پایین 64‌کیلوبایت برثانیه فایل‌های ‌WMA بین 1 تا 2‌مگابایت حجم دارند که نسبت به یک فایل MP3 حدود 30 درصد حجم  حافظه را اشغال می‌کنند و کیفیت بهتری نیز ارائه می‌کنند. البته در نرخ بیت بالا تفاوت چندانی بین این دو فرمت وجود ندارد.

‌!‌WMA Plus در کنار قابلیت پخش ‌WMA یک پخش‌کننده عالی با رابط کاربری فوق‌العاده زیبای گرافیکی است و می‌تواند از لیست آلبوم‌های موسیقی پشتیبانی‌کند. هیچ نیازی هم به آدرس‌دهی آهنگ‌ها وجود ندارد و خود نرم‌افزار، به خوبی تمامی درایوهای حافظه تلفن همراه را برای یافتن فایل‌های موردنظر جستجو می‌کند.

یکی از امکانات جالب این نرم‌افزار، امکان پخش آهنگ‌های ‌‌WMA به عنوان ‌‌Ringtone است. کافی است فایل موردنظرتان را در پوشه ‌E:soundsdigital و یا ‌C:nokiasoundsdigital کپی کنید و آن را از داخل ویرایشگر پروفایل‌های موبایل انتخاب نمایید. این گزینه مخصوصاً برای کاربران 6600‌، که گوشی آن‌ها به صورت پیش‌‌فرض امکان استفاده از فایل‌های ‌‌‌MP3 را به عنوان زنگ تلفن ندارند، بسیار جالب توجه است.

اگر در هنگام استفاده از !‌‌‌WMA Plus متوجه‌شدید که برخی فایل‌های موسیقی قابل پشتیبانی این نرم‌افزار اجرا نمی‌شوند، با استفاده از منوی انتخاب Codec selection، دکودر مناسب را انتخاب کنید. فراموش نکنید که اجرای فرمت‌های دیگری غیر از ‌WMA و‌ ‌ogg توسط این نرم‌افزار، نیازمند استفاده و نصب کدک ‌‌‌‌(Codec) مناسب آن‌هاست. اغلب تلفن‌های همراه و نیز تمامی مدل‌های نوکیا که در زیر ذکر شده است، از پخش فایل‌های‌‌ ‌MP3 پشتیبانی می‌کنند.

نسخه دموی این نرم‌افزار تنها 30 ثانیه ابتدای هر آهنگ را پخش‌می‌کند. گوشی‌های قابل پشتیبانی این نرم‌افزار هم عبارتند از نوکیا 3230، 6260، 6670، 7610، 6620، 6681، 6680، 6630، N70 ،N90 و N91 و پاناسونیک‌X700، X800. اما احتمالاً روی بسیاری از گوشی‌های دیگر نیز اجرا خواهد شد.  

 لینک دانلود

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد