وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

گوشی جدید BenQ-Siemens مقاوم در برابر گرد و خاک

 

BenQ-Siemens گوشی جدیدی را به گوشی های سری M زیمنس که به دلیل مقاومتشان در برابر گرد و خاک و ... مشهور هستند، اضافه کرده است. این دستگاه جدید که M81  BenQ-Siemensنام دارد، مجهز به صفحه نمایش TFT ضد خش با 262 هزار رنگ و دوربین 3/1 مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED می باشد. این گوشی جزو گوشی های متوسطی است که هدف آن جذب جوانان است.

درجه وضوح صفحه نمایش آن 132×176 پیکسل است که از میزان استاندارد QVGA با درجه وضوح 240×320 پیکسل، کمتر می باشد. یک مزیت این گوشی فلاش LED دو منظوره آن است که در تاریکی نیمه شب به شما کمک می کند که مسیر خود را به راحتی پیدا کنید.

یکی از خصیصه های جذاب آن که برای جوانان بسیار خوشایند است، اسلات کارت RS-MMC این گوشی است که با افزایش حافظه، آنرا به یک Mp3 Player کامل مبدل کرده است. این گوشی همچنین مجهز به هدست استریو می باشد.

M81 پشتیان سه باند GSM 900/1800/1900 و EDGE است همچنین مجهز به ورژن پیشرفته بلوتوث که از پروفایل های A2DP پشتیبانی می کند، می باشد به این معنا که می توانید از هدست بلوتوث استریو نیز استفاده کنید.

البته این گوشی در مقایسه با مدل های دیگر از جمله M75، هیچ تکنولوژی جدید و نوآوری ندارد.

ساختمان M81 به سبب محاظت بیشتر، پلاستیکی است و لنز دوربین آن نیز بوسیله یک پوشش لنز چرخشی در برابر گرد و خاک و آب محافظت می شود.

ابعاد این گوشی 4/18×5/47× 3/105میلی متر است و وزنی برابر با 96 گرم دارد. باتری آن از نوع 820 mAh Li-Ion است که تأمین کننده 300 ساعت حالت آماده یا همان Stand by و 300 دقیقه زمان مکالمه می باشد.

M81 در رنگ های سیاه و آبی، در آگوست 2006 وارد بازار خواهد شد و قیمت آن بستگی به بازار دارد.


 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد