وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

فیلمبرداری طولانی‌ با نوکیا سری 60

 

 

 
اشاره :

اگر از گوشی‌نوکیا 6600 استفاده‌می‌کنید، احتمالاً بارها در هنگام فیلمبرداری با نرم‌افزار پیش‌فرض این گوشی، متوجه‌شده‌اید که بعد از 15‌ثانیه خودبه‌خود قطع می‌شود. این مسئله یکی از ایرادهای این گوشی است. در این مقاله یک برنامه ضبط کننده تصاویر ویدیویی را معرفی می‌کنیم که نه‌تنها روی گوشی 6600، بلکه روی تمامی گوشی‌هایی که از سمبیان سری 60 (یعنی گوشی‌های ‌‌6600‌، ‌‌6620‌، ‌‌3230‌، ‌‌6260‌، ‌‌6670 و ‌‌7610‌‌) استفاده می‌کنند، قابل استفاده است.


1

2

3

4

5

6

‌ETI Camcorder2، گوشی تلفن شما را به یک ‌Camcorder دیجیتالی و یک پخش‌کننده ‌DVD بسیار کارآمد تبدیل‌می‌کند. این نرم‌افزار برخلاف بسیاری از نرم‌افزارهای ضبط فیلم تلفن‌های همراه، فیلم‌های ضبط شده را با فرمت ‌avi که با ویندوز کاملاً سازگار است، ضبط می‌کند.



به همین دلیل، به سادگی می‌توانید فایل‌های ویدیویی را روی کامپیوتر مشاهده کنید و یا به وسیله نرم‌افزارهای ساده ویرایش فیلم، آن‌ها را ویرایش نمایید. زیرا همه تصاویر با استاندارد ‌‌Mpeg4 ذخیره‌شده‌اند.





البته فرمت ‌avi، دارای سه کیفیت مختلف مخصوص نمایش بر روی کامپیوتر، موبایل و ویرایش است که از فرمان ‌ ‌Menu






این برنامه دارای پوسته‌های متفاوتی است و پوسته‌های زیبایی که در تصویر می‌بینید، از فرمان‌ ‌Menu







اگر برنامه پخش‌کننده فایل‌های ‌avi ندارید، نگران نباشید. همراه این نرم‌افزار، یک پخش‌کننده بسیار عالی به نام ‌ETI Player نیز نصب‌‌می‌شود که به‌طور پیش‌فرض فایل‌های ویدئویی ضبط‌شده و ذخیره شده در پوشه‌ ‌My video را بازکرده و پخش می‌کند. می‌توانید نشانه‌گر پخش فیلم را با دکمه جهت‌دار به جلو یا عقب هدایت کنید. (تصویر 3)






فرهنگ لغت: ‌احتمالاً شما هم از افرادی هستید که همیشه باید یک فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی در کنار خود داشته باشید. فرهنگ لغت ‌NIA یک فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی بسیار کارآمد و ساده است. اما فراموش نکنید حتماً قبل از اولین اجرای نرم‌افزار (البته پس از نصب فایل‌‌‌.sis‌ آن)، فایل ‌Full Data .dat را در پوشه‌‌C:systemBootdata کپی کنید و بعد نرم‌افزار را اجرا نمایید. (تصویر 4)






بازی: بازی بسیار جذاب پدرخوانده یا God Father که می‌تواند چند هفته‌ای شما را سرگرم کند و شامل بیش از هشت مرحله جذاب و مشکل است و در ژانر بازی‌های اکشن قرار می‌گیرد. (تصویر 5)









پوسته: یک سری پوسته ‌‌‌(Theme) بسیار زیبا برای گوشی‌های سری 60 پس از نصب در پوشه ‌Theme قرار می‌گیرند. (تصویر 6) 

      به زودی لینک برنامه های بالا را قرار می دهم
 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهراد شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:24 ب.ظ

چی شد بس ! منتظریم
مهراد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد