وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

مروری بر جدیدترین گوشی LG یعنی KG800 معروف به شکلات

 

 

گوشی شکلات ال جی یک گوشی زرق و برق دار و مجلل است که از جمله خصیصه های مهم آن می توان به نور قرمز رنگ پد لمسی، 128مگابایت حافظه داخلی، دوربین 3/1 مگاپیکسلی و Mp3 Player، پد لمسی، سه باند GSM و پشتیبان GPRS اشاره کرد  و جالب اینجاست که تمام این خصوصیات در بدنه نازک و کشویی آن گنجانیده شده اند.

خصیصه های کلیدی

  • طراحی جالب و مدرن
  • دوربین 3/1 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED
  • 128 مگابایت حافظه داخلی
  • پشتیانی USB 1.2
  • پد لمسی
  • واکنش سریع سیستم

معایب اصلی

  • فقدان اسلات کارت حافظه
  • فقدان رادیو FM
  • فقدان Mode Airplane
  • دوربین نسبتاً نامناسب
  • فقدان لیست پخش کننده Mp3 و پشتیبان تگ ID3

پکیج این گوشی شامل: یک هدست استریو، یک کیسه کوچک، یک بندرکاب برای دور گردن، یک کنترل از راه دور Mp3 همراه با یک جک 5/3 میلی متری، یک کابل USB، یک شارژر مسافرتی و CD نرم افزاری می شود البته این پکیج بستگی به مکانی است که گوشی را از آنجا خریداری کرده اید.

شکلات ال جی دارای پد لمسی است که برای هدایت منو استفاده می شود و یکی از اجزاء شگفت انگیز طراحی آن می باشد و سبب شده که برای مشتریان یک گوشی واقعاً درجه یک به نظر برسد البته اگر به قسمت تکنیکی دستگاه توجه کنید، هیچ خصیصه جدید و مد روزی را نخواهید یافت.

 

ساختمان

قسمت جلویی گوشی شبیه به آینه است که سبب شده گوشی واقعاً زیبا به نظر برسد. هنگامی که گوشی بسته است، قسمت کشویی آن ساختمانی یکپارچه دارد. زمانی که گوشی را برای اولین بار می بینید، به نظر بسیار باریک تر از آن چیز می رسد که در واقعیت است، این باریکی در حدود 15 میلی متر می باشد. یکی از نکات جالب این گوشی، کیسه زیبا و مدرنی است که گوشی در آن جای می گیرد و گوشی را همانند فندک گران قیمت جلوه می دهد. این گوشی طوری طراحی شده است که مناسب و جذاب هم برای خانم ها و هم برای آقایون است.

زمانی که گوشی بسته است، تنها یک شیء مشکی رنگ براق و یک مستطیل نقره ای رنگ که دکمه مرکزی OK آن را احاطه کرده است، خواهید دید. صفحه نمایش و پد لمسی آن در قسمت تحتانی ظاهر براق آن قرار گرفته اند. زمانی که شما قسمت بالایی گوشی را باز می کنید، پد لمسی و صفحه نمایش گوشی روشن شده و منتظر فرمان شما می ماند. نور قرمز رنگ پد لمسی واقعاً دلربا و جذاب است.

 

صفحه کلید

قسمت عددی صفحه کلید گوشی با مهارت خاصی ساخته شده و استفاده از آن نیز بسیار آسان است. تعدادی از دکمه های صفحه کلید از پلاستیک مات و بقیه از پلاستیک براق ساخته شده اند. کلید های متفاوت در سطح شطرنجی گوشی پخش شده و سبب جذاب تر شدن آن شده اند. در واقع این سطح شطرنجی در صفحه کلید متداول شده است و کلیدها را مانند قسمت های  یک شکلات کرده به این علت است که به این گوشی لقب شکلات را داده اند.

کناره سمت چپ گوشی شامل یک کلید صدا می شود و کناره سمت راست دارای یک کلید میانبر برای دوربین/Mp3 و یک کلید خاموش/ روشن کننده می باشد. کلید خاموش/روشن کننده در واقع مسئولیت های دیگری از جمله پایان دادن و رد کردن تماس را نیز دارد. دکمه میانبر دوربین/Mp3 یک راه حل غیرمعمول است و به ندرت دیده می شود که یک کلید از دو میانبر ترکیب شده باشد. یک فشار کوتاه روی این دکمه منوی مالتی مدیا را باز خواهد کرد در حالی که اگر آن را به مدت طولانی فشار دهید، مستقیماً وارد Mp3 Player می شود. کناره سمت چپ گوشی همچنین شامل پورت USB، بلندگوشی گوشی و شارژر می شود که در زیر یک محافظ مخفی شده اند.

مطمئناً طرز استفاده از دکمه های پد لمسی شکلات، احتیاج به زمان و تکرار دارد. البته ظاهر زیبا و جذاب آن سبب شده که این تلاش و تکرار جبران شود. سازندگان این گوشی توصیه می کند که از تماس اشیاء فلزی با پد آن جلوگیری کرده همچنین با انگشتان خیس و حتی پاک کردن رطوبت از روی آن خودداری کنید وگرنه ممکن است حسگرهای آن صدمه ببینند. پد لمسی شکلات نیز به طور اتوماتیک بعد از بستن گوشی، غیرفعال می شود.

زمانی که قفل کننده صفحه کلید روشن است، بستن قسمت کشوی گوشی سبب می شود که تمام امکانات قفل شوند مگر اینکه دوباره آن را باز کنید. اگر مایلید که قفل کننده را خاموش کنید، پد لمسی آن همچنان مثل قبل عمل می کند و هنگامی که شما قسمت کشویی را می بندید خود به خود غیر فعال می شود اما می توانید آن را دوباره فعال کنید و حتی با منوی های آن در حالی که گوشی بسته است از طریق دو بار فشار روی کلید صدا در کناره گوشی، کار کنید.

استفاده از کلید هدایت کننده از طریق لمس کردن به جای فشار بر روی آن، خواهید یافت که سرعت عمل کردن آن بسیار سریع و سحرانگیز است در واقع سیستم منوی آن یکی از بهترین هایی است که خواهید یافت.

صفحه کلید عددی شکلات، استثنایی  با اندازه متناسب و جایگیری مناسب است که حتی بدون اینکه به آنها نگاه کنید قابل تشخیص هستند.

براق بودن شکلات سبب شده که اثر انگشت به راحتی روی آن بماند. البته کیسه مخصوص ال جی که در پکیج آن قرار دارد، گوشی را تمیز نگه می دارد.

این گوشی همراه با کابل Mp3 ارائه می شود که این کابل دارای دکمه هایFFD, REW, PLAY/PAUSE ANSWER/HANG و STOP می باشد. همچنین یک جک 5/3 میلی متری استاندارد هم دارد که برای مدل های ال جی استفاده می شوند. باید سازنده را به سبب اینکه امکان استفاده از هدفون هایی با کیفیت بالا را به شما داده است، تحسین کرد. اما صدای آن فاقد عامل بم و درجه کم صدای آن بسیار بلند است.

 

باتری

قسمت پشتی گوشی طراحی تمیزی دارد و تنها شامل جک آنتن خارجی و پوشش باتری می شود. هنگامی که گوشی باز است، لنزهای دوربین و فلاش LED را خواهید یافت. پوشش باتری در قسمت پایین گوشی واقع شده است. این باتری از نوع پلیمر 800 mAh Lithium-Ion می باشد و تأمین کننده حدود 200 ساعت حالت آماده یا Standby و 6 ساعت زمان مکالمه است.

باز کردن پوشش باتری کمی سخت است. این پوشش با فشار دکمه مخصوص باز کننده و کشیدن، باز می شود اما باید این دکمه را به اندازه کافی محکم فشار دهید تا عمل کند. باز کردن پوشش باتری کمی پیجیده است و هنگامی که سعی در سراندن پوشش باتری دارید باید اول خود گوشی را بصورت کشویی باز کنید اما جایگاه سیم کارت بسیار مناسب است و به راحتی می توانید آن را از جایگاهش بیرون بیاورید.

مکانیزم باز کننده کشویی گوشی راحت و خوشایند به نظر می رسد و ظاهر صاف و هموار آن روشن کننده این مطلب است.

نور پیش زمینه گوشی واقعاً عالی است. هنگامی که خصیصه ذخیره کننده انرژی (Power Saving) را فعال می کنید، نور پیش زمینه صفحه کلید عددی نیز خاموش می شود. البته زمانی که شما از گوشی استفاده نمی کنید تمام نورها خاموش شده و برای چک کردن زمان تماس های از دست رفته، پیغام های دریافتی و یا شبیه به آن، باید گوشی را باز کنید.

 

صفحه نمایش

صفحه نمایش شکلات TFT همراه با 262k رنگ می باشد اما درجه وضوح 176×220 آن نسبتاً کم است. ابعاد صفحه نمایش 31×33 میلی متر است. این صفحه نمایش در نور مستقیم خورشید حتی اگر روی آن پوشیده از اثر انگشت باشد نیز به راحتی قابل رویت و خواناست.

صدای زنگ شکلات بسیار واضح و به اندازه کافی بلند و خوشایند است به همین دلیل حتی در خیابان های شلوغ نیز به راحتی قابل تشخیص است. حالت لزرشی آن نیز به اندازه کافی است. صدای Mp3 نیز بلند است اما متأسفانه فاقد عامل بم است.

یکی از صفات عجیب و غریب این گوشی این است که اسپیکری که برای مکالمه در پنل جلویی گوشی از آن استفاده می کنید به عنوان یک بلندگو برای صدای ملودی ها نیز استفاده می شود به همین دلیل است که مقدار صدای زنگ زمانی که گوشی باز است محدود به میزان 3 می شود.

و اما در مورد بلندگوی شکلات، باید به این نکته اشاره کرد که گوشی در طول مکالمه قابلیت بلندگو را ارائه نمی دهد. اگرچه میزان آنتن دهی گوشی عالی است و صداها در طول تماس بلند و خوشایند هستند و همین خصوصیت سبب شده که مکالمه حتی در خیابان های بسیار شلوغ نیز دلپذیر باشد.

 

منو

منوی اصلی شامل ماتریسی 3×3 از آیکون های است که در هنگام انتخاب شدن، بزرگ تر نمایش داده می شوند. رنگ طرح ها و آیکون ها کاملاً متناسب با طراحی گوشی است و اگر به دقت به طراحی منوی اصلی آن نگاه کنید خواهید فهمید که هر آیکون در مربعی مشکی رنگ جای گرفته که در واقع کپی ای از طراحی کلیدهای عددی آن است.

منوهای فرعی مانند یک لیست نمایش داده می شوند. این منوها فاقد هر گونه پیچیدگی ای هستند و نیازی به تنظیمات طولانی ندارد. تصاویر زیبایی برای پیش زمینه گوشی در آن قرار دارد که می توانید هر عکسی را مایلید به عنوان پیش زمینه انتخاب کنید اما توجه داشته باشید که سایز آن نباید از 100 کیلوبایت تجاوز کند.

منو این گوشی را می توانید به دو رنگ نمایش دهید، مشکی یا نقره ای که بصورت همگن در طراحی سراسر آن با هم ترکیب شده اند. هیچ تمی نیز در گوشی وجود ندارد.

جالب توجه است که آیتم ها منو دارای میانبرهای عددی که به آنها اختصاص داده شده اند می باشد که می توانید آنها را در جلوی هر منو مشاهده کنید. یک اختیار جالب نیز برای رنگی کردن شماره هایی که گرفته می شود وجود دارد که سبب تشخص بهتر شماره ها می شود.

فشار کلید LEFT منوی میانبر پروفایل را به شما ارائه می دهد. فشار بر روی کلید DOWN به صورت معمول، لیست دفترچه تلفن را در اختیار شما می گذارد. فشار کلید RIGHT یک منوی کاربردی خاص را به شما ارائه می کند که به شما امکان باز کردن منوی پیغام ها، بررسی پیغام های صوتی، زمان بندی قرار ملاقات در سازمان دهنده یا برنامه ریزی یک هشدار را می دهد. فشار کلید UP نیز منوی موردعلاقه و مخصوص شما (Favorites) که لیستی از میانبرها می باشد را در اختیارتان قرار می دهد.

حالت آماده یا همان Standby گوشی، اطلاعاتی در مورد وضعیت باتری و میزان سیگنال را نمایش می دهد. نام اپراتور را می توان نمایش نداد و این یک خصیصه خوب است که در دیگر گوشی ها نیز وجود دارد. در Standby دو کلید نرم برابر است با منوی اصلی و منوی تماس ها.

در Standby ، هر یک از کلیدهای چهار جهته دارای یک کاربرد میانبر هستند. اگر مایل باشید می توانید کاربردهای مربوط به Standby را به هر صورتی که دوست داشته باشید تغییر دهید.

 

دفترچه تلفن

دفترچه تلفن آن متوسط و تنها چیزی که می توان به آن اشاره کرد عملکرد رضایت بخش آن است.  این دفترچه تلفن هیچ آیکون اختصاصی در منوی اصلی ندارد و جایگاه اصلی آن زیر آیتم منوی سازمان دهنده می باشد.

این دفترچه تلفن گنجایش ذخیره 1000 شماره را دارد. جستجو در دفترچه تلفن از طریق تایپ حرف به حرف نام موردنظر صورت می گیرد. برای هر شخص می توانید تا چهار شماره (موبایل، منزل، شرکت، فکس) و یک ایمیل اختصاص دهید. اسامی را همچنین می توانید گروه بندی کرده و یک عکس به آن اختصاص دهید. بطور کلی دفترچه تلفن دارای طراحی نسبتاً بدترکیب است و یادآور دفترچه تلفن گوشی های قدیمی تر می باشد.

به هر شماره می توان یک عکس اختصاص داد اما چندین محدودیت برای آن وجود دارد. اول اینکه برای خود عکس ها هم محدود می شوند، این محدودیت شامل سایز عکس که باید72×72 پیکسل و فرمت آن که باید bmp باشد، می شود. البته دوربین گوشی یک روش اختصاصی برای گرفتن عکسهایی با چنین مشخصاتی را دارد که به شما خیلی کمک می کند. امکان آپلود کردن عکس از PC تان نیز وجود ندارد.

از محدودیت های دفترچه تلفن این گوشی، نداشتن امکان اختصاص دادن یک آهنگ زنگ به شخص خاص است و تنها در صورت گروهی بودن اسامی می توانید به آنها آهنگ زنگ خاصی، اختصاص دهید. هر گروه دارای یک آیکن است که در لیست و در جلوی اسامی مربوطه نمایش داده می شود.

یکی دیگر از محدودیت های دفترچه تلفن، این است که شما نمی توانید شماره دوم یا سومی را در یک تماس موجود، هنگامی که گوشی روی Standby است، ذخیره کنید. برای انجام این کار باید شماره شخص موردنظر را یافته و وارد ویرایش آن شوید.

هیچ مطلی خاصی در مورد ثبت کننده تماس ها در گوشی وجود ندارد. این ثبت کننده ها در آیتم های جداگانه در منوی اصلی قابل دسترس هستند البته بوسیله فشار بر روی کلید تماس (Reciver) در پد لمسی نیز می توانید از آنها اطلاع پیدا کنید. در واقع فشار کلید تماس، لیستی کلی از تماس های دریافتی، گرفته شده و ناموفق در اختیار شما می گذارد. این لیست گنجایش ثبت 20 شماره را دارد. اگر مایلید که هر کدام از شماره ها را بصورت جداگانه ببینید، باید وارد آیتم منوی ثبت کننده تماس (Call Register) شوید البته شمارنده اطلاعات GPRS نیز در منوی Call Register قابل دسترس است.

 

پیغام ها

این گوشی قابلیت ارسال و دریافت پیغام های SMS، EMS، MMS و ایمیل را دارد همچنین از پروتوکل های POP3 و SMTP پشتیبانی می کند و هر ایمیل می تواند پیوست نیز داشته باشد البته کار اصلی آن ارسال و دریافت ایمیل های متنی نیست. بیشترین سایز هر ایمیل برای ارسال، باید 300 کیلوبایت البته این رقم برای ایمیل همراه با پیوست و بیشترین سایز یک پیغام رسیده، 100 کیلوبایت می باشد. در صورتیکه شما پیغامی با بیش از 5 پیوست دریافت کنید، تنها 5 عدد از آنها را دریافت خواهید کرد. تا 50 پیغام برای هر اکانت ایمیل، می توانید ذخیره کنید (در کل 150 ایمیل برای هر سه اکانت) در حالی که در Inbox امکان ذخیره 30 پیغام برای هر اکانت وجود دارد البته 20 عدد دیگر در فلدرهای Outbox  و Draft جای می گیرند. یک نکته جالب این است که یک اختیار وجود دارد که ایجاد یک شناسه کاربری و یک رمز عبور را برای سرور STMP میسر می سازد.

هنگامی که شروع به نوشتن یک پیغام جدید می کنید امکان انتخاب سه گزینه که شامل: پیغام متنی، پیغام مالی مدیا و ایمیل می شوند، را دارید. تغییر دادن هر کدام از این امکانات نیز به راحتی امکان پذیر است.

این گوشی از پخش کننده EMS هم حمایت می کند بنابراین قابلیت ارسال عکس های رنگی، صداها، انواع متن ها و ... را دارد. دیکشنری T9 نیز برای سهولت در تایپ موجود است. در هنگام تایپ پیغام زمانی که احتیاج به وارد کردن عدد دارید می توانید تغییر سبک داده و بعد از آن دوباره به حالت قبل برگردید.

یکی از خصیصه های خوب این گوشی، ذخیره پیغام های نیمه کاره در Draft است که به هر دلیلی پشیمان از فرستادن آن شده اید و هر زمان که مایل باشید می توانید با ویرایش کردن پیغام آن را مجدداً ارسال کنید. از دیگر خصیصه های گوشی، ذخیره آخرین پیغام های ارسالی است البته این خصیصه، امروزه در بیشتر گوشی های تلفن همراه قرار دارد.

چندین اختیار جالب برای نوشتن متن های رنگی هم وجود دارد. گذشته از این سه اندازه برای ویرایش متن قابل دسترسی است همچنین تغییر فونت نیز امکان پذیر است که شامل، Italics، Bold، Underline، Strikethrough و ... می شود. باید توجه داشته باشید که نوع فرمت متن بستگی به ورژن  EMS گوشی است.

فقدان اسلات کارت حافظه، روش Mode Airplane و پشتیبانی لیست پخش کننده، نشان دهنده آن است که این گوشی، یک گوشی پخش کننده موسیقی نیست.

Mp3 Player، کاربردهای دوربین و آلبوم عکس ها در یک منوی مالتی مدیای اختصاصی نگهداری می شوند که با کلید میانبر دوربین/ Mp3 Player می توانید وارد آنها شوید. آلبوم عکس ها در مدیریت فایل قرار گرفته و مانند یک گالری تصاویر سازمان داده شده است که از طریق فشار کلیدهای جهتدار می توانید در بین عکس ها جستجو کنید البته قابلیت بزرگنمایی وجود ندارد.

Mp3 Player این گوشی متوسط است و فاقد لیست پخش کننده می باشد و تمام فایل هایی را که در فلدر Mp3 خود ذخیره کرده اید، پخش می شوند. این پخش کننده قابلیت پخش فایل هایی با فرمت های MP3, AAC, AAC+, AAC++, WMA, MP4 (audio) و WAV را داراست. تنها مشکل این است که قابلیت خواندن تگ های ID3 را ندارد و آهنگ ها در لیست فایل همراه با نام فایل مربوطه، نام خواننده یا نام آهنگ مرتب می شوند.

میزان صدای Mp3 Player تنها 5 درجه است که نسبتاً نارسا می باشد همچنین این پخش کننده قابلیت قرار گرفتن در پیش زمینه را ندارد و امکان نمایش آن به سه نوع تصویر متحرک وجود دارد. اگر زمانی که به موسیقی گوش  می دهید، تماسی دریافت کنید؛ موسیقی قطع شده و پس از اتمام تماس، شروع به پخش می کند. چندین برابرکننده در گوشی قرار گرفته که بواسطه آنها می توانید میزان صدای پخش کننده را تغییر و بالا ببرید.

 

دوربین

دوربین این گوشی 3/1 مگاپیکسلی است و درجه وضوح آن 1250×690 پیکسل می باشد. کاربردهای دوربین نسبتاً کند هستند و برای گرفتن یک عکس با بالاترین درجه وضوح و ذخیره آن به حدود 10 ثانیه زمان نیاز دارد.

یک فلاش LED وجود دارد که برای عکس گرفتن در محیط های تاریک و یا با نور کم به شما کمک می کند. دوربین این گوش دارای روش شب (night mode) می باشد که در مقایسه با محصولات مشابه به خوبی عمل می کند. دوربین 4X زوم دیجیتال دارد. منوی دوربین ارائه دهنده درجه وضوح عکس، میزان روشنایی، تعادل سفیدی و چندین تنظیمات رنگ از جمله رنگ قرمز قهوه ای (رنگ سوبیایی)، سیاه و سفید، خنثی و ... می باشد. دوربین دارای چند روش عکس گرفتن است که شامل مالتی (Multi) و روش فریم (Frame) می شود. عکس های مالتی تنها زمانی در دسترس هستند که درجه وضوح روی مقادیر 320×240 یا 640×480 تنظیم شده باشد در حالی که عکس های فریم تنها با درجه وضوح 176×220 که درجه وضوح صفحه نمایش می باشد، امکان پذیر است.

اگر گوشی را در هنگام عکس گرفتن به خوبی در دست نگهدارید، عکس ها کیفیت خوبی خواهند داشت. همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم، سرعت عکس العمل دوربین کند است و بین فشار دکمه و گرفتن عکس تأخیر وجود دارد. به این معنا که ممکن است موقعیت عکس در لحظه ای که عکس گرفته می شود نسبت به زمانی که شما دکمه را فشار می دهید، کمی تغییر کرده باشد. تمام عکس هایی که گرفته می شوند را تنها پس از ذخیره کردن می توانید بصورت کامل در صفحه نمایش مشاهده کنید.

دوربین این گوشی قابلیت ضبط فیلم با درجه وضوح 176×144 پیکسل را دارد. این دوربین ارائه دهنده ضبط محدود و یا نامحدود فیلم است.

گوشی دارای پشتیبان کامل USB است و کابل USB ال جی نیز همراه با خود گوشی می باشد. یک نکته جالب در مورد پشتیبانی USB گوشی این است که در هنگام اتصال در یک جستجوگر ویندوز ظاهر می شود و نیازی به درایور ندارد. با بازکردن درایو Removable دسترسی به موسیقی ها، عکس ها، فیلم ها، متن ها و  دیگر فلدرها امکان پذیر می شود. امکان آپلود هر نوع فایلی از تصویری گرفته تا صوتی و غیره، حتی فایل هایی که بوسیله گوشی پشتیبانی نمی شوند (تنها برای حمل فایل ها و دانلود کردن آنها به یک PC دیگر)، وجود دارد.

 در فلدر عکس ها (Photos folder) عکس هایی که با استفاده از دوربین گوشی گرفته می شوند و دسترسی به آنها تنها از طریق انتقال از گوشی به PC امکان پذیر است، ذخیره می شود. عکس هایی نیز که ممکن است از  PC به این فلدر آپلود شوند، در آلبوم عکس های گوشی یا فلدر عکس ها  موجود نیستند حتی اگر همان عکسی باشد که دقایقی پیش آن را دانلود کرده باشید.

اگر نوع دیگری از همسان سازی بین گوشی و PC را لازم داشته باشید نیاز به نرم افزار اختصاصی ال جی LGPCSync دارید که بر روی یک سی دی همراه با گوشی قابل دسترسی است.

از خصوصیات این گوشی می توان به پشتیبانی سه بانده GSM 900/1800/1900 و GPRS برای انتقال سریع داده ها اشاره کرد. این گوشی همچنین دارای بلوتوث همراه با پروفایل های هدست، لوازم هندزفری، انتقال دهنده فایل، پرینت تصویر، شبکه Dial-up، انتقال دهنده کارت تجاری، جستجو در دیگر دستگاه ها و پروفایل Serial port می باشد.

 Broswer WAPفاقد پشتیبانی کامل HTML می باشد و تنها قادر به باز کردن صفحات ساده HTML مانند گوگل است. این Broswer در گوشی های قدیمی تر استفاده شده است و حضور آن در این گوشی سبب شده که به این فکر کنیم که فروش این گوشی به دلیل قابلیت های اتصال و یا مالتی مدیای آن نبوده است.

گذشته از آیتم تماس ها، منوی سازمان دهنده (Organizer) دارای آیتم های تقویم و یادداشت ها می باشد. تقویم آن تاحدی ساده است و به راحتی می توانید اتفاقات رخ داده را در آن ثبت کنید. یادداشت های متنی امکان ثبت یادداشت تا 80 حرف را دارد. منوی ابزار آن نیز دارای چند کاربرد مفید است که امروزه برای تمام گوشی ها استاندارد هستند. یک ساعت هشداردهنده، ماشین حساب، مبدل، ساعت جهانی و ضبط کننده صدا نیز وجود دارند. ثبت در حدود 5 زمان متفاوت برای هشدار در منوی هشداردهنده (Alarm) امکان پذیر است. این زمان ها می توانند همه در یک روز یا در روزهای متفاوت باشند. ماشین حساب این گوشی دارای کاربردهای عملی قوی ای است و از نظر تکنیکی متوسط است.

مبدل این گوشی نیز دارای یک لیست خوب از تمام مشخصه ها من جمله، پول رایج، مساحت، طول، وزن، دما، حجم، سرعت، کفش و لباس (که هر دوی آنها بسیار جالب هستند) می باشد. ضبط کننده صدای شکلات نیز تنها توانایی ضبط صدا تا 20 ثاینه را دارد. امکان ایجاد منوی مورد علاقه خود (Favorites) وجود دارد.

این گوشی تنها یک بازی از قبل نصب شده در خود دارد و آن هم SUDOKU Puzzle می باشد. این بازی  از نوع بازی های استدلالی پازل است و دارای شماره های زیادی می باشد. البته ممکن است مورد علاقه همه نباشد اما بازی معروفی است و نیازی به معرفی آن نیست. این بازی در صورتیکه شما از قوانین آن آگاهی کامل داشته باشید، بسیار سرگرم کننده است.

 

سخن آخر

شکلات ال جی دارای خصیصه های خوبی است و در بعضی موارد به نام "the RAZR killer" نیز خوانده می شود. البته به نظر ما این گوشی از نظر طراحی بسیار زیبا و جذاب است.

هیچ نکته منفی قابل توجهی در آن دیده نمی شود. تنها استثنا در مورد آن دفترچه تلفن نامناسب آن است که به عقیده ما نمی توان آن را جزو دفترچه تلفن های تجاری به حساب آورد.

در کل، LG KG800 Chocolate گوشی لایق با تمام خصیصه هایش می باشد اما گذشته از تمام مطالبی که ذکر شد، این گوشی جزو گوشی های مدرن و مد روز به شمار می رود و دوستاران و علاقمندان منحصر به فردی خواهد داشت.



LG KG800 Chocolate LG KG800 Chocolate  LG KG800 Chocolate LG KG800 Chocolate

LG KG800 Chocolate LG KG800 Chocolate   

LG KG800 Chocolate LG KG800 Chocolate LG KG800 Chocolate

LG KG800 Chocolate LG KG800 Chocolate LG KG800 Chocolate

 LG KG800 Chocolate LG KG800 Chocolate LG KG800 Chocolate

Link 1   Link 2     :اطلاعات تکمیلی  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمود موتورلا دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:48 ب.ظ

با تشکر لازم به ذکر است میزان زوم8x v3i میباشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد