وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

مروری بر گوشی Samsung i300x (کاملا فارسی)

 

بعد از معرفی ال‏جی پی7200 باز هم به سراغ نوکیا نرفتیم و سعی می‏کنیم تا انواع و اقسام موبایل‏های مختلف را معرفی کنیم تا بیش‏تر با آ‏ن‏ها آشنا بشویم. پس، این دفعه یکی از مدل‏های جدید سامسونگ را مورد بحث قرار می‏دهیم که هنوز هم وارد بازار ایران و جهان نشده‏است

به‏هر حال سامسونگ هم، برای جا نیفتادن از بازار داغ موبایل، سعی می‏کند تا هر از چند گاهی مدلی جدید به بازار عرضه کند تا شاید بتواند نظر مشتریان و متخصصان تلفن‏همراه را به خود جلب کند. این‏بار نیز سامسونگ با ارائهﻯ رسمی مدل آی300(ایکس) در مارس 2005، احتمالا می‏خواهد با حافظهﻯ داخلی زیادش، رقیبی برای نوکیا ان91 به‏وجود بیاورد. البته این مدل سامسونگ، در کلاسی دیگر از موبایل‏ها و در ردیف کامپیوترهای جیبی قرار گرفته‏است.
سامسونگ آی300 با طرحی ساده و درعین حال شیک و جذاب و در رنگ اصلی مشکی قرار گرفته‏است. از سادگی این مدل می‏توان به بدون در و بدون آنتن بودن آن اشاره کرد. سامسونگ آی300 در اندازه‏های 20*48*113 میلی‏متر قرار گرفته‏است و حدودا 121 گرم وزن دارد.
صفحهﻯ نمایش آی300 دارای 262144 رنگ و دارای کیفیت مطلوب 240*320 پیکسل می‏باشد و هم‏چنین از نظر بلندگوی داخلی، سامسونگ آی300 دارای دو بلندگوی استریو است و صدا را با کیفیت خوب 64 پلی فونیک پخش می‏کند.

Samsung-I300-1.jpg

از نظر حافظه، این مدل – همان‏طور که گفته‏شد – دقیقا مثل نوکیا ان91، دارای حافظهﻯ داخلی خوب 4 گیگابایت، رام 32مگابایت و رم 32 مگابایت می‏باشد؛ هم‏چنین می‏توان از کارت‏حافظهﻯ microSD(TransFlash) به‏عنوان حافظهﻯ جانبی استفاده‏کرد، که همانند رسوم قدیم، یک کارت‏حافظهﻯ 64 مگابایتی نیز به‏همراه خود گوشی قرار داده‏شده‏است.
سامسونگ آی300 از یک پردازشگر 416مگاهرتزی اینتل (XScale) بهره می‏گیرد که همین باعث افزایش سرعت کارآیی موبایل می‏شود. در کل وجود این پردازشگر و هم‏چنین سیستم‏عامل ویندوز موبایل (نسخهﻯ 5)، باعث شده‏است تا این مدل جزو کامپیوتر(رایانه)های جیبی(اصطلاحا PDA) قرار بگیرد.
با وجود اسین‏که آی300 خود به‏نوعی یک رایانه است، اما بازهم سامسونگ از لحاظ تبادل اطلاعات(دیتا) در این مدل، نسبتا ضعیف عمل کرده و از هیچ‏کدام از راه‏های 3G، HSCSD و یا اینترنت بی‏سیم(WLAN) نمی‏توان به شبکه‏ها یا وسایل الکترونیکی دیگر ارتباط برقرار کرد؛ گرچه در این مدل از راه‏هایی چون بلوتوث(1.2)، USB و اشعهﻯ مادون قرمز(اینفرارد) و هم‏چنین GPRS کلاس 10 با حداکثر سرعت 48 کیلوبایت درثانیه می‏توان به موبایل‏ها، وسایل دیگر و یا شبکهﻯ اینترنت وصل شد.
در عین‏حال در سامسونگ، مدل آی300 دوربینی با کیفیت 1.3 مگاپیکسل نیز قرار داده‏شده‏است که می‏تواند با حداکثر کیفیت 1024*1280 پیکسل عکس‏برداری کرد و هم‏چنین این دوربین از امکاناتی مانند فلش و بزرگ‏نمایی دیجیتال هم بهره‏مند است.
از دیگر امکانات این مدل، می‏توان به پشتیبانی از نرم‏افزارهای جاوا(.jar, .jad) و قابلیت پخش انواع فایل‏های صوتی MP3, WMA, AAC و MPEG4 اشاره کرد.

Samsung-I300-2.jpg

در سامسونگ آی300، از دو نوع باتری مجزا می‏توان استفاده‏کرد: یکمی باتری استاندارد لیتیمی است که دارای قدرت 1000 میلی‏آمپر بوده و می‏تواند تا 130 ساعت به‏صورت آماده‏به‏کار و تا 4 ساعت در حالت مکالمه از موبایل استفاده کرد. در باتری دوم(Extended Battery) که دارای 1700 میلی‏آمپر است، می‏توان از موبایل تا 200 ساعت به‏صورت آماده‏‏به‏کار و تا 7 ساعت درحالت مکالمه استفاده کرد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ایمان دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام خسته نباشی
آقا یه لطفی کن دربارهی قیمت w810 سونی اریکسون و w850 بنویس اگه هم یه توضیحی در مورد w950 هم بدی با قیمتش خیلی ممنون میشم لطف کن حتما بنویس در این مورد
خوش باشی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد