وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

بررسی گوشی Samsung Serene

 

شرکت سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد با همکاری کمپانی Bang&Olufsen، گوشی جدیدی به بازار عرضه کند.در این همکاری، سامسونگ مسئول موارد تکنیکی گوشی و Bang&Olufsen مسئول طراحی، کارآیی و...گوشی می باشد.
کسانی که با کارهای Bang&Olufsen آشنا باشند، می دانند که این شرکت در طراحی تبحر دارد و به همین لحاظ، کارهای آن از همه نظر عالی نیستند.
به دلیل همین شهرت این شرکت، معمولا ساخته های آن بسیار گران هستند و ضمن آن ساخته زیادی هم ندارد.
بر طبق توافقنامه، این شرکت ها قصد دارند که آینده خوبی برای بازار این گوشی تحت عنوان Serene که به معنی صاف، روشن و متین است، آماده کنند.سامسونگ قصد دارد که با این گوشی یک رقابت اصلی با گوشی های نوکیا مثلا 8800 فراهم کند.
متخصصین بازاریابی کره جنوبی در یافتند که خریداران این گوشی اکثرا بالای 28 سال و درآمدی بالاتر از متوسط آن کشور دارند، که این دقیقا بر عکس گوشی های نوکیا است.
این شرکت ها از clamshell استفاده کرده اند که قبلا نوکیا استفاده کرده است و ضمنا این دو شرکت هیچ تجربه ای در استفاده از آن در موبایل نداشته اند.راه حل آن استفاده از پلاستیک مخمل گونه ای است که سامسونگ از حدود یک سال پیش از آن استفاده کرده و در این زمینه تجربه دارد.همچنین سامسونگ از یکی از بهترین QVGA screen های امروزه را در این گوشی به کار برده است.


pic6.jpg

از طرف دیگر Bang&Olufsen، خیلی زود، شکل اولیه گوشی را طراحی کردند و سعی کردند که برای استفاده بسیار راحت باشد.
برای طراحی Serene، طرح های بسیاری ریخته شد و شکل های گوناگونی ساخته شد و طراحان شرکت Bang&Olufsen با مشکل بزرگی روبرو بوده اند.بایستی یک طرح جدید خلق می شد.در آخر از یک جعبه پودر الهام گرفته شد.و یک طرح زیبای منحصر به فرد است.اما مشکلی که وجود دارد این است که هدف اولیه کاملا تغییر یافت.
شکل گوشی، همه چیز را تعیین می کند.این گوشی به طور نمونه برای کیف دستی خانم هاست و نه برای جیب ژاکت یک آقا.هرچند که همچنان در حال طراحی یک مدل برای آقایان هم هستند.گروه هدف آن می تواند، خانمهای بین 25 تا 40 سال باشند که از لحاظ مالی مشکلی ندارند و دوست دارند که با خریدن یک گوشی خوب، موقعیت خود را در جامعه نشان دهند.


pic1.jpg

pic2.jpg

pic2-1.jpg

گوشی، ذوزنقه ای شکل است.ابعاد آن 69.7x64.7x23.9 می باشد و 115 گرم وزن دارد.گوشی کمی پهن است و این موضوع، حمل آن در دست بسته را سخت می کند.هر چند که در زمان مکالمه، نگه داشتن آن بسیار راحت و آسان است.خانم های با قد متوسط و دستان کوچک به دلیل پهنای گوشی از آن ناراضی بوده اند.اما به نظر بنده هر کس با توجه به وضعیت بدنی خود باید در این مورد تصمیم بگیرد.
سطح آن مثل این است که با یک لاک تیره رنگ آمیزی شده است و یک زیبایی خاصی به گوشی داده است.
لولای آن در پشت یک قسمت نیکلی پوشیده شده است.اگر از کنار به آن نگاه کنید، نام دو کارخانه سازنده آن را می بینید(Samsung و Bang&Olufsen).جالب است بدانید، زمانی که گوشی باز است، فقط نام Bang&Olufsen به چشم می خورد و سامسونگ در انتهای پایین گوشی است.از این طریق می توان پی برد که سازنده اصلی گوشی کیست.اما در واقع در توافقنامه هیچ چیز ذکر نشده است.زمانی هم که گوشی بسته است و در دستان شماست، نام هر دو شرکت دیده می شود.


pic3.jpg

pic4.jpg

برای Serene، هیچ صفحه نمایش خارجی پیش بینی نشده است.و صفحه نمایش آن در پایین گوشی قرار دارد.هیچ گونه کلید کنترلی در بیرون گوشی وجود ندارد و فقط charger connector آن در سمت چپ گوشی قرار دارد که نزدیک به shutter است.
لنز دوربین آن VGA است و در سمت راست گوشی قرار گرفته است.که این به این دلیل است که نمی خواسته اند تا ترکیب کامل شکل گوشی به هم بخورد.

نظرات 1 + ارسال نظر
دانیال دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:04 ب.ظ http://downloading.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی دارید به من هم سر بزنید من وبلاگ رو 5 یا 6 باز به زر میکنم و هر چه شما بخواهید در آن قرار میدهم خوشحال میشم سر بزنید راستی اگر با تبادل لینک موافقید لینک من را قرار دهید بعد به من خبر دهید تا لینکتون رو بذارم ممنون موفق باشید بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد