وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

قیمت سیم کارت تک نرخی میشود و امکان ارسال پیام‌های کوتاه فوری IM

 

قیمت سیم کارت تک نرخی میشود!

ایستنا :رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار گفت : از دیگر سیاست های محوری شرکت مخابرات ایران حرکت به سمت واگذاری به روز تلفن همراه می باشد.

ایستنا- تک نرخی کردن تلفن همراه با هدف حذف واسطه گری و تفاوت قیمت ها در بازار تلفن همراه از جمله برنامه های آینده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است .
دکتر وفا غفاریان -رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار- که در مراسم قرعه کشی اولویت های تلفن همراه سخن می گفت ضمن اشاره به این مطلب افزود: از دیگر سیاست های محوری شرکت مخابرات ایران حرکت به سمت واگذاری به روز تلفن همراه می باشد.
و یادآور شد این مهم منوط به همکاری همه جانبه سازمان ها و بخش های مختلف در امر توسعه شبکه تلفن همراه به ویژه استان ها می باشد. رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران متذکر شد ،‌برنامه قرعه کشی بر مبنای دو رقم سمت راست فیش بوده و به صورت متمرکز انجام خواهد شد.
اما نحوه واگذاری به صورت استانی و با توجه به میزان آمادگی هر استان صورت خواهد گرفت . دکتر غفاریان افزود: واگذاری از اردیبهشت ماه آغاز و خرداد ماه 86 پایان خواهد یافت . اولویت های بعد از سال 85 نیز پاداشی را برابر سود بانکی دریافت خواهند کرد.
وی در زمینه متقاضیانی که پس از اعلام اولویت ها درخواست استرداد پیش پرداخت خود را دارند اظهار داشت: این دسته از متقاضیان ، 15 روز پس از اعلام اولویت ها به مدت یک ماه فرصت دارند به باجه محل ثبت نام مراجعه و کل مبلغ پیش پرداخت را دریافت کنند.
دکتر غفاریان از جمله برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال 85 را واگذاری 8 تا 10 میلیون سیم کارت عنوان کرد که 6 تا 8 میلیون توسط اپراتور اول ، 2 میلیون اپراتور دوم و 1 میلیون توسط شرکت تالیا واگذار خواهد شد . رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران مجموع این رقم را معادل 5/2 برابر عملکرد سال 84 دانست.
مهندس سرائیان مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در سالهای 83 و84 محورهای فعالیت این شرکت را در قالب اصولی مطرح و از آن جمله به توسعه کیفی و بهینه سازی شبکه و همینطور پوشش ظرفیتی و جغرافیایی شبکه به منظور انجام واگذاری های برنامه ریزی شده و تحقق برنامه زمانبندی اشاره کرد.
وی ضریب رشد دوساله را در تعداد مشترکین 600 SMS درصد ، نصب ایستگاه ‌169 BTSدرصد ،‌مشترکین تلفن همراه استان تهران 144 درصد ،‌مشترکین کل کشور 156 درصد عنوان کرد.
گفتنی است در ادامه این مراسم اولویت های صدگانه قرعه کشی گردید و بر اساس نتایج به دست آمده اولویت های 1 تا 2 در خرداد ماه ، 3 تا 6 تیر ماه ،‌ 7 تا 13 مرداد ،‌14 تا 20 شهریور ، 21 تا 28 مهر ،‌29 تا 36 آبان ، 37 تا45 آذر، 46 تا 54 دی ، 55تا63 بهمن ، 64 تا 72 اسفند 85 و اولویت های 73 تا 81 فروردین ،‌82 تا 90 اردیبهشت و 91 تا 100 خرداد ماه سال 86 واگذار خواهد شد.

 

امکان ارسال پیام‌های کوتاه فوری ‪ IM‬فراهم می‌شود

مرجع : خبرگزاری ایرنا
آفتاب - مسوولان انجمن جهانی ‪ GSM‬اعلام کردند: به زودی امکان ارسال پیام‌های فوری از طریق ‪ IM‬بین مشترکان همراه فراهم می‌شود. با این ترتیب، ‬امکان ارسال پیام‌های کوتاه فوری با همکاری ‪ ۱۴‬اپراتور برتر جهان فراهم می‌شود.
انجمن جهانی ‪ GSM‬نقش عمده‌ای در این اقدام دارد و این انجمن امکان ارسال و دریافت پیام‌های فوری ‪ IM‬را از شبکه‌های مختلف جهانی برای بیش از ‪ ۶۰۰‬میلیون کاربر فراهم خواهد کرد.

از جمله اپراتورهای برتر جهان که با انجمن جهانی ‪ GSM‬همکاری می‌کنند "جایناموبایل"، "اورنج" و "تی‌موبایل" است. انجمن جهانی ‪ GSM‬هدف از امکان ارسال پیام‌های فوری از طریق ‪ IM‬را ایجاد نقطه عطفی بین شبکه‌های مختلف جهان اعلام کرد. ارسال پیام‌های فوری ‪ IM‬می‌تواند به عنوان زیربنایی برای راه اندازی سرویس‌های همراه ساز بین اپراتورهای مختلف در سطح جهان باشد. انجمن جهانی ‪ GSM‬اپراتورهای مختلف در جهان را موظف به فراهم کردن امکان ارسال پیام‌های فوری از طریق ‪ IM‬کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد