وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

برنده جایزه بزرگ 50.000 دلاری نوکیا خانواده‌اش را به حج می‌برد

 

برنده جایزه بزرگ 50.000 دلاری”نوکیا کانکشنز“ اعلام شد. جُنگ تبلیغاتی نوکیا برنامه 10 ماهه‌ای بود که برای کاربران و استفاده ‌کنندگان تلفن ‌های همراه در 19 کشور خاورمیانه و شمال آفریقا برپا شد.

 "احمد صمیر محمد" برنده جایزه، تبعه 28 ساله مصری بوسیله قرعه‌کشی رایانه‌ای از میان بیش از 250.000 دارنده تلفن‌های همراه که در جُنگ تبلیغاتی نوکیا شرکت کرده بودند انتخاب شد. 

وی در اینباره گفت: ”من خوشحال هستم که نوکیا به من این فرصت را داد که والدین خود را به زیارت حج ببرم و آرزوی دیرینه آنان را تحقق بخشم.“

"ادی مالوف" مدیر اجرایی بازاریابی منطقه ‌ای نوکیا نیزگفت: ”ما از استقبال شایان توجه کار بران هند ست‌ های موبایل از این طرح مبتکرانه بسیار خوشحال هستیم.دلیل حضور 250.000 نفری آنان در این برنامه آن بود که این برنامه فقط مختص کاربران محصولات نوکیا نبوده و همه کاربران تلفن ‌های همراه را شامل می ‌شده است، ما با مجموعه‌ای جهانی از مشتریان بوسیله بازی ها و فعالیت های وابسته به شرکت ”نوکیا کانکشنز“ ارتباط برقرارکردیم. ”

برنامه ”نوکیا کانکشنز“ شامل یک نامه خبری بود که ماهانه از طریق پست الکترونیکی یا ارسال مستقیم به تلفن همراه ارسال می شد که آخرین اخبار درباره مدل ‌های جدید نوکیا، نگارش نرم ‌افزاری ، نکاتی در خصوص چگونگی استفاده از آنها ، جشن ‌ها و برنامه ‌های موسیقی آتی نوکیا را اعلام می ‌کرد.

شرکت نوکیا، جُنگ تبلیغاتی خود”Connect2 Win“ را در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی با ارائه یک فرم ثبت نامه ساده که بر روی اینترنت و همچنین در هزارها خرده ‌فروشی در دسترس همگان بود، برپا کرد.

این برنامه همچنین دربرگیرنده یک مسابقه قایقرانی رایانه‌ای – اینترنتی بود که به برنده گان آنها بلیتهای ‌ سفر به جاذبه توریستی ”مالدیوز“ (Maldives) و تلفن‌های مدل Nokia6111 داده شد.

طی سال 2005 میلادی، شرکت نوکیا جُنگ‌های تبلیغاتی هیجان‌انگیز و جالب توجهی را برای همگان ارایه داد و وعده برنامه‌های متنوع‌ تری را در سال 2006 داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد