وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

نوکیا مدل‌های بلوتوث 6102i و 6103 را معرفی کرد

 

 

 

نوکیا با افزودن قابلیت بلوتوث به دو مدل قدیمی و پرفروش خود، گوشی‌های جدید 6102i و 6103‌ را معرفی کرد.


شرکت نوکیا با افزودن قابلیت بلوتوث به دو مدل پرفروش 6101 و 6102 ، گوشی‌های جدید 6102i و 6103 را معرفی کرد.

معرفی این دو مدل پس از آن صورت می‌گیرد که یک تحقیق منتشر شده از سوی این شرکت نشان داد قابلیت بلوتوث در میان مردم طرفداران زیادی پیدا کرده و به یکی از عوامل مهم در انتخاب مدل‌های جدید در میان کاربرانی که قصد تعویض گوشی خود با یک مدل جدیدتر را دارند، تبدیل شده است.

فناوری بلوتوث که در اصل برای فراهم ساختن امکان تبادل اطلاعات میان وسایل خانگی به صورت بی‌سیم ابداع شده است، استفاده از گوشی موبایل برای انتقال اطلاعاتی همچون عکس و موسیقی را میان کاربران آسان کرده‌است.

مدل 6102i با همان طراحی و شکل مدل 6102 عرضه شده است درحالی که مدل 6103 ضمن حفظ خصوصیات اصلی مدل 6101 یعنی کوچک بودن نسبی گوشی و سهولت استفاده از آن، ظاهر به روز شده و مدرن‌تری دارد(تصویر بالا).

از دیگر قابلیت‌های این دو مدل می‌توان به دوربین دیجیتال توکار گوشی، صفحه نمایش رنگی VGA دوبل، فناوری Xpress Audio Messaging نوکیا برای ارسال کلیپ‌های صوتی و پشتیبانی از کاغذدیواری‌های متحرک (animated wallpapers) و screensaver دلخواه کاربر اشاره کرد.

این گوشی‌ها همچنین دارای قابلیت‌های سودمند دیگری همچون تقویم و synchronizable contact ، شماره‌گیری صوتی و ضبط صدا، handsfree توکار، رادیوی اف ام و امکان افزودن زنگ‌هایی (ring tone) با فرمت MP3 و MIDI هستند.

هر دو مدل جدید در دو نسخه GSM 900/1800/1900 با اولویت فروش در اروپا، آسیا و آفریقا و GSM 850/1800/1900 با اولویت فروش در آمریکا عرضه می‌شوند. هر دو مدل قرار است در فصل نخست سال 2006 و با قیمت تقریبی 200 یورو روانه بازار شوند.

نوکیا همزمان با ارائه این دو مدل، گزینه‌های متعدد دیگری در زمینه فناوری پرطرفدار بلوتوث معرفی کرده که از آن جمله می‌توان به کیت‌های بی‌سیم برای داخل اتومبیل و هدست‌های بلوتوث اشاره کرد.

جدیدترین هدست‌های بلوتوث نوکیا هفته گذشته در نمایشگاه CES 2006 به نمایش گذاشته شد. مدل‌های BH-900‌، BH-800، و BH-200 نوکیا کوچکترین هدست‌هایی هستند که نوکیا تا به حال عرضه کرده است و هر سه از فناوری Bluetooth 2.0 پشتیبانی می‌کنند و به ترتیب 9 ، 16 و 14 گرم وزن دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد