وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

وبلاگ تخصصی موبایل: معرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا ودانلود تم

وبلاگ تخصصی موبایل: آخرین خبرها واطلاعات ازدنیا موبایل ومعرفی جدیدترین گوشی های روز دنیا.دانلود تم برنامه نوکیا و سونی اریکسون

بیشتر درباره مدل استثنائی Nokia 3250 بدانید

 

 3250-1

 

یک گوشی موبایل با قابلیت پخش موسیقی و ظرفیت ذخیره تا ۱۰۰۰ قطعه آهنگ در جشنواره موسیقی الکترونیک Trends Nokia در معرض نمایش عمومی قرار گرفت.
جدیدترین گوشی موبایل نوکیا، Nokia 3250، در جشنواره موسیقی الکترونیک Trends Nokia، که در برلین برگزار شد، نظر همه را به خود جلب کرد.
با چرخاندن این گوشی منحصر به فرد می توان صفحه کلید معمولی را به دگمه های اختصاصی موسیقی تبدیل کرد. Nokia 3250 دارای ظرفیت 1 GB (تا۱۰۰۰آهنگ) با کیفیت بالا میباشد و تا ۱۰ ساعت می توان با آن موسیقی پخش کرد.
به علاوه، مصرف کنندگان می توانند از مزایای دوربین ۲ مگاپیکسلی Nokia 3250 و قابلیتهای تلفنهای هوشمند آن استفاده کنند. این مدل سه بانده GSM 900/1800/1900 قرار است در زمستان سال ۲۰۰۶ با قیمتی حدود ۳۵۰ یورو وارد بازار شود، که البته این قیمت بدون محاسبه مالیات و یارانه می باشد.

کای اویستامو، معاون ارشد بخش گوشی های موبایل نوکیا می گوید: "نوکیا مردم را به آهنگ های دلخواه شان متصل می کند و به عنوان بزرگترین تولید کننده وسایل دیجیتالی پخش موسیقی، کماکان در پی ارائه ساده ترین گزینه برای دسترسی عموم به موسیقی مورد علاقه خود از طریق موبایل می باشد. برنامه ویژه موسیقی XpressMusic نیز که امروز معرفی شد، امکان تشخیص آن دسته از محصولات نوکیا، که برای شنیدن آهنگ در حین حرکت طراحی شده اند را برای مصرف کنندگان ساده تر کرده است."
وی افزود: "یکی از اولین گوشی هایی که مجهز به برنامه XpressMusic می باشد، گوشی Nokia 3250 است که علاقه مندان به موسیقی را به آهنگهای محبوب شان می رساند. طرح چرخشی منحصر به فرد این گوشی تبدیل صفحه کلید معمولی به دگمه های مخصوص موسیقی و استفاده از دوربین آن را سریع و آسان می کند."

3250


با چرخاندن ۱۸۰ درجه صفحه کلید گوشی Nokia 3250، مصرف کنندگان می توانند دگمه های مخصوص موسیقی و یا صفحه کلید معمولی تلفن را کنترل کنند. پخش موسیقی Nokia 3250 به دلیل سازگاری با گستره وسیعی از فرمتهای موسیقی دیجیتال مانند MP3, WMA, M4Aو AAC ضبط و انتقال موسیقی را بسیار آسان کرده است. درضمن، آهنگهای دلخواه را می توان در حین حرکت از امواج رادیویی ضبط کرد و آهنگهای مورد علاقه را می توان به عنوان زنگ گوشی انتخاب کرد. Nokia 3250 سازگار با کارت حافظه microSD با ظرفیت تا یک گیگابایت و امکان ذخیره تا ۱۰۰۰ آهنگ را داراست. یک رادیو FM با قابلیت Visual Radio، مجموعه کارآیی موسیقی Nokia 3250 را تکمیل می کند.
برای رسیدن به موزیک های دلخواه خود فقط فایلها را انتقال بدهید

3250


به کمک نرم افزارNokia Audio استفاده کنندگان می توانند CDهای مورد علاقه خود را به فایلهای دیجیتالی موسیقی تبدیل کرده و مجموعه های موسیقی شخصی و فهرستهای موسیقی دلخواهشان را مستقیما از کامپیوتر به گوشی منتقل کنند. به کمک کابل اتصال ۳/۵ میلیمتری می توان Nokia Stereo Headset HS-20 را به گوشی Nokia 3250 متصل کزد، به این ترتیب فهرست امکانات گوشی طولانی تر هم میشود. برای تضمین بهترین کیفیت صوتی، نوکیا با گروهی از تولید کنندگان محصولات صوتی از جمله Bose، Harman Kardon و Sennheiser Electronic همکاری می کند.
Nokia 3250 دارای یک دوربین ۲مگاپیکسلی است، که با چرخاندن صفحه کلید گوشی تا ۹۰ درجه در وضعیت افقی فعال می شود. با یک تماس ساده دست، میتوان تصاویر را از طریق MMS فورا با دیگران رد و بدل کرد و یا با یک چاپگر سازگار از طریق تکنولوژی بی سیمBluetooth آن ها را چاپ کرد.
Nokia 3250 بر اساس Series 60 platform و Symbian OS طراحی شده است، و مجموعه کاملی از ویژگیها و کارکردهای پیغام رسانی را ارائه می دهد و به طراحان نرم افزار این امکان را می دهد که برنامه های موسیقیایی خود را بسازند. Nokia 3250 دارای امکان مکالمه تا ۳ ساعت را دارد و قابلیتهای تلفنهای هوشمند و موسیقی سیار را در یک محصول مرتبط می کند.
منبع:
ماهنامه شبکه

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:15 ب.ظ

با سلام
نوکیا۳۲۵۰گوشی خوب وامکانات زیاد ولی متاسفانه نرم افزار ان کمتر دردسترس می باشد

درسته اونم به دلیل ورژن جدیدتر سیمبینشه که ورژن ۹.۱ هستش و تنها برنامه های مخصوص این ورژن در این مدل نصب میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد